Recente inhoud door roybatty

  1. R

    Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

    dank voor je reactie, die heb ik toevallig liggen: ze passen niet op mijn vfr en niet op mijn hawk; ik heb geen zin het aluminium eraf te moeten slijpen. De voetsteunen van de hawk zijn niet moedermooiste: eens, maar ze zijn wel effectief in het dempen van trillingen en geven goede grip... dus...
  2. R

    Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

    iemand hier toevallig die 2 fatsoenlijke voetsteuntjes van de hawk over heeft en aan mij kwijt wil? (alleen de steuntjes, niet de schetsplaten)
  3. R

    Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

    ach, wat is luid? zit een db-killer bij, maar die heb ik er niet in... met db-killer is het redelijk beschaafd hoor als ik moest beschrijven: diepe grom als een bas, niet als een trompet scherp tenzij je hoog in de toeren zit; kwam laatst ook dit tegen: Dominator Exhausts | Motorcycle Exhausts...
  4. R

    Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

    Fuel Diablo micro mini polished met rvs y-stuk ook van Fuel, Honda Hawk GT RC31 (1988-91) Exhaust - FREE UK DELIVERY
  5. R

    Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

    met al die regen, het is tijd voor een fotootje... op de achtergrond kasteel De Haar omgeving Utrecht... tuut...tuut
  6. R

    #VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

    Zoek een schakelpookje van een vfr750 rc36 94-97: heeft iemand hier toevallig iets liggen?
  7. R

    Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

    2mm minder "preload" (want daar komt het op neer omdat je veer minder lang is door ouderdom, de voorspanning op je veer neem af) ga jij niet merken, tenzij je met regelmaat op het circuit rijdt en elke millimeter telt; maw. als je op de motor zit zakt de vering 2mm verder door tov "standaard"...
  8. R

    Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

    lagers checken (incl balhoofd) remblokken checken carbs synchroniseren
  9. R

    Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

    ik haal ca 160km voordat mijn hawk op de reserve moet, sproeiers kun je prima zelf vervangen, kwestie van de handleiding volgen (onderhoud carburateur) en voorzichtig werken, een andere uitlaat wil niet zeggen dat je andere sproeiers nodig hebt; dat heeft eigenlijk pas echt zin als het...
  10. R

    Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

    dpr8ea-9 -> vfr bougiesleutel 89216MR5870 kan ik je aanbevelen, scheelt je de huid op de botten van je handen
  11. R

    Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

    voor de geinteresseerden, lijstje van modificaties: - cbf600f3 cartridges in de voorvorken, lineaire veren 8N/mm (K-tech), SKF keerringen en "eigen recept" valve-shims - schokdemper Wilbers 640 met lineaire veer 250N/mm - 17-tands tandwiel voorzijde, 44-tands aluminium tandwiel achterzijde -...
  12. R

    Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

    tijd voor een fotootje
  13. R

    Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

    STOCK SIZE 110/80 17 front and 150/70 rear 17 Dunlop D205 (both front and rear) Dunlop GT501 (both front and rear) Bridgestone BT45 (bias- both front and rear) Metzeler Lasertec (both front and rear) OPTION SIZE 110/70 17 up front and 160/60 rear 17 Bridgestone BT-014 (front)...
  14. R

    Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

    carburateurs schoonmaken, dwz sproeiers checken of ze niet vervuild zijn... dat geplof duidt op verbranding van brandstof in de uitlaat, in de cilinder is de verbranding (verhouding brandstof/lucht) niet optimaal, zo eindigt er brandstof in de uitlaat, die ontbrandt nadat de klep open gaat
Terug
Bovenaan Onderaan