Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dank voor je reactie, die heb ik toevallig liggen: ze passen niet op mijn vfr en niet op mijn hawk; ik heb geen zin het aluminium eraf te moeten slijpen.
De voetsteunen van de hawk zijn niet moedermooiste: eens, maar ze zijn wel effectief in het dempen van trillingen en geven goede grip...
dus...
ach, wat is luid? zit een db-killer bij, maar die heb ik er niet in... met db-killer is het redelijk beschaafd hoor
als ik moest beschrijven: diepe grom als een bas, niet als een trompet scherp tenzij je hoog in de toeren zit;
kwam laatst ook dit tegen: Dominator Exhausts | Motorcycle Exhausts...
2mm minder "preload" (want daar komt het op neer omdat je veer minder lang is door ouderdom, de voorspanning op je veer
neem af) ga jij niet merken, tenzij je met regelmaat op het circuit rijdt en elke millimeter telt; maw. als je op de motor zit zakt
de vering 2mm verder door tov "standaard"...
ik haal ca 160km voordat mijn hawk op de reserve moet, sproeiers kun je prima zelf vervangen, kwestie van de handleiding volgen (onderhoud carburateur) en voorzichtig werken, een andere uitlaat wil niet zeggen dat je andere sproeiers nodig hebt; dat heeft eigenlijk pas echt zin als het...
voor de geinteresseerden, lijstje van modificaties:
- cbf600f3 cartridges in de voorvorken, lineaire veren 8N/mm (K-tech), SKF keerringen en "eigen recept" valve-shims
- schokdemper Wilbers 640 met lineaire veer 250N/mm
- 17-tands tandwiel voorzijde, 44-tands aluminium tandwiel achterzijde
-...
STOCK SIZE 110/80 17 front and 150/70 rear 17
Dunlop D205 (both front and rear)
Dunlop GT501 (both front and rear)
Bridgestone BT45 (bias- both front and rear)
Metzeler Lasertec (both front and rear)
OPTION SIZE 110/70 17 up front and 160/60 rear 17
Bridgestone BT-014 (front)...
carburateurs schoonmaken, dwz sproeiers checken of ze niet vervuild zijn... dat geplof duidt op verbranding van brandstof in de uitlaat, in de cilinder is de verbranding (verhouding brandstof/lucht) niet optimaal, zo eindigt er brandstof in de uitlaat, die ontbrandt nadat de klep open gaat