Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als het koelvloeistof is (witte rook) dan moet je het ook terugzien in het koelvloeistof niveau. Ik weet niet hoeveel km erop staat maar bij 100 k begonnen de meesten toch wel olie te gebruiken en moesten er nieuwe zuigerveren in.
Ik heb hem voor op de helm ( kin). Dat bevalt me nog het beste. Maar hangt er wel vanaf hoe beweeglijk jezelf bent. Je kan bv wat overzicht opnames maken als je even stilstaat maar ook onder het rijden. Anders plaats ik hem net naast m'n kuipruit. Want dan kan je naar voren maar ook naar...
Oké maar het scheelt toch wel een paar uur of je wel of niet hoeft te stellen. Zoals ik al zei bij de 1200 om de 32.000 en bij de 8 en 900 om de 20.000
Ik vind het bijzonder dat alle 900 Tigers iedere 10.000 een kleine en iedere 20.000 een grote beurt moeten hebben. Mijn 1200 en ook de laatste 400 speed en scrambler hebben intervallen van 16 en 32.000km. Dat scheelt toch flink wat centen. Ik was trouwens voor een grote beurt van mijn 1200...
Wel 5 jaar garantie. Dat doet de rest nog niet na! En een CRF is niet te vergelijken, is maar een 1 cilindertje met nog geen 30 pk. Daar moet je de snelweg niet mee op
Ik zou eens gaan voor de CFmoto 450 mt. Wel chinees maar lijkt me kwalitatief niet verkeerd en dat voor nog geen €7800,-. KTM blokken komen ook daar vandaan.
Onverhard (gravel) kan wel als het maar een weg is die op de TomTom kaart staat. De TET gaat merendeels over wegen en paden welke niet op de TomTom staan dus gaat niet werken. Dus zoals al aangegeven een Garmin of Osmand app op de tel.
Zoals al 80 jaar (of langer) wordt geroepen een BMW is een Guzzi met hangt..ten. Ik hou dus wel van een V-twin of 3 cilinder maar niet van een BMW. Maar idd smaken verschillen