Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deukje uit de schijf gehaald maar dit was het niet.
Daarna de sensor er iets dichter op gezet. Hiervoor iets van de bevestiging van de sensor afgeslepen.
Abs en remmen doen het nu weer zoals het hoort.
Ik hoop dat je er iets aan hebt TS.
Kan idd niet stuk zijn dan.
Ik dacht dat hij zelfs tussen de 0,2 en 1 mm moet staan.
Bij mij zit hij er te ver van dan, meer dan 1,5mm. Ik denk dat het lager er niet vergenoegd in zit waardoor hij er net iets te ver vandaan staat. Het extra ringetje achter de sensor is er al tussen uit. Dus...
Heb precies hetzelfde. Is echt niet normaal hoor.
Zet ik de abs uit, is alles normaal.
Verdenk de voorste abs sensor, staat te ver van de schijf.
Ga dit deze week verhelpen, eens kijken wat het doet.
Kan bij jou misschien ook kapotte of vuile sensor zijn.
Vering kan het mijn inziens niet...
Hallo,
Ff vraagje...
Ik zie veel over het vliegwiel probleem voorbij komen.
Geld dit voor alle bouwjaren? Ik dacht ooit eens ergens iets gelezen te hebben dat het na 1995 was aangepast.
Weet iemand hoe dit zit? En hoe kun je dit zien aan het bloknummer?
En wat is het goedkoopste...
With strong competition from Honda's CBR600F4i, Suzuki's GSX-R600, and Yamaha's YZF-R6, Kawasaki decided on an unusual move for the late 2002 models. They increased the capacity of the traditional 600 cubic centimetres (37 cu in) motor to 636 cubic centimetres (38.8 cu in) with the ZX-6R A1P...
De eerst run staat er niet op, die was best slecht.
Had er zelf niks aan gedaan, alleen luchtfilter modificatie, k&n filter en boss-uitlaat. Is van 2007.
Ruud Fredriks was zelf ook erg tevreden over de winst.