Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als je hem dagelijks gebruikt zal het weinig uitmaken, dan krijgt het vocht geen kans om uit de benzine te treden. Je krijgt met E10 vooral problemen als een motor langere tijd stil staat.
Neu, maar dat hoeft ook niet. Ik zit zelf in de motoren en weet uit ervaring dat veel fabrikanten van dit soort technische producten geen specifieke foto's maken. Hoeft ook niet, want waarom zou je voor een 30mm zuiger een aparte foto maken als je ook die van een 32mm zuiger kunt gebruiken?
Dus...
Dan zou ik inderdaad gewoon alles vervangen, zo duur is het niet. Qua maten kan het niet missen, deze set past op bijna alle remklauwen die Honda in die tijd maakte; CBR, CB, VFR, NT(V)65], allemaal dezelfde cups, pinnen en seals.
Het is vrij duidelijk :X dat zijn kits met verschillende samenstellingen: met of zonder seals voor de glijpennen, met of zonder cups, met of zonder glijpennen voor de remblokken, etc. Dus ze zijn inderdaad allemaal voor de NTV650, met verschillende samenstellingen van onderdelen.
Je hebt in...
Het standaard relais heeft inderdaad 3 stekkers, maar daarvan zijn er maar 2 daadwerkelijk nodig voor je knipperlichten: zwart-bruin = stroomtoevoer, grijs = schakeldraad (deze gaat met knipperend signaal naar je stuurconsole, waar je vervolgens bepaalt welke kant dit op gaat), groen = aarde...
Je hebt er maar twee daadwerkelijk nodig, maar inderdaad een '3-polig' relais. Ik heb ze alleen nieuw liggen: Last-onafhankelijk relais 3-pins Honda - G&G Shop
Even spammen, ik heb een leuk Black Friday dealtje gescoord bij een van mijn leveranciers:
GeGShop.nl | Outlet - LSL Superbike-Kit NTV650 Revere 1988-1997
Zocht je er altijd al een dan is dit een mooi moment, en anders gaat hij na Black Friday op een van mijn eigen motoren *D
Je moet er eigenlijk alleen op letten dat hij voldoende ingereden is, dus ca. 100.000 op de teller. Heeft hij minder dan dat, dan zou ik voor eentje gaan die al wel ingereden is.
Ze zijn nagenoeg onverwoestbaar, dus buiten de standaard zaken helemaal niets. De spanningsregelaar en brandstofpomp...
We kijken terug op een geslaagde meeting! Iets meer dan 20 NTV en Hawk rijders wisten ons te vinden, uit Nederland, België en Duitsland. De koffie vloeide rijkelijk, de regen viel precies toen we zaten te lunchen, dus all good!
Voor degenen die er waren, bedankt voor je komst, en voor iedereen...
We kijken terug op een geslaagde meeting! Iets meer dan 20 NTV en Hawk rijders wisten ons te vinden, uit Nederland, België en Duitsland. De koffie vloeide rijkelijk, de regen viel precies toen we zaten te lunchen, dus all good!
Voor degenen die er waren, bedankt voor je komst, en voor iedereen...