Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mensen, het is opgelost.
Bleek uiteindelijk toch de thermo switch te zijn.
Heb hem vervangen voor de waanzinnige prijs van 112 euro.
Bedankt voor het meedenken
De slang van cilinder naar thermostaat is heet, de thermostaat is heet, de slang van thermostaat naar bovenkant radiateur is een stuk minder heet en de slang van radiateur naar blok is koud
De fan stopt pas als de accu leeg is, tenzij ik even de stekker van de voeler loskoppel en terug plaats.
Thermostaat verwijderen ivm mogelijk niet opengaan en dan dus geen circulatie
Begint te draaien als de motor warm is.
Stopt dan nooit meer, behalve als de motor voldoende is afgekoeld en ik onderbreek door even de stekker van de voeler te halen
Volgens monteur zit er geen relais tussen.
Fan slaat aan als de motor warm is en gaat dan nooit meer uit.
Als de motor voldoende is afgekoeld na uitzetten en ik haal de stekker van de voeler en doe hem er weer op, blijft ie wel uit
Voeler gemeten en is goed.
Verder zit er niets tussen.
De ontluchtingsnippel op het thermostaathuis heb ik ook open gedraaid.
Leverde niets op.
De temperatuurmeter in het dashboard blijft heel laag staan
Hallo, ik heb een vraag.
Als ik mijn Kawasaki VN 750 uit zet blijft de fan draaien en trekt de accu leeg.
Het voelertje onder aan de radiateur heb ik gemeten en is goed.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?