Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
EDS is een leuke gadget als je veel wisselt tussen koffers en/of extra passagier
Zonder EDS is alles wel nauwkeuriger af te stellen dan ipv met de vaste waardes van EDS.
Ik mis het persoonlijk niet.
Rood licht boven is de waarschuwingslampje om te schakelen (is in te stellen bij hoeveel toeren).
Tractioncontrole wordt onder in het display in oranje aangegeven!
Over die KM afwijkingen:
Elke motor en auto heeft een afwijking in positieve zin - onder het mom van veiligheid (en zo kan je een snelheidsboete nooit bij de fabrikant leggen.)
Nope, monteur had meteen gebeld met KTM Nederland (die van niks wisten natuurlijk :N ).
Rij na update op een autoweg, netjes houden aan de snelheid ivm bekende weg voor snelheidscontrole, wordt ik ingehaald door een vrachtwagen -O-
Nu maar even de snelheid kijken op mijn Zumo, want helaas...
Helaas is bij de 1190@ niet meer de wiel maat handmatig in te voeren.
Nu kan je alleen maar vaste instellingen met de dealercomputer doorsturen:
1190 Adventure/1290 Superduke
of
1190 Adventure R
Heel jammer want ik had met mijn 990 SMR 3% afwijking, met mijn 1190 Adventure R 10% en nu...
Dat de benzinepomp blijft lopen hoort zo. Is om een constante druk te houden voor de injectie.
Ivm km-teller afwijking, is het een "R" uitvoering? Die hebben namelijk een probleem met de laatste ECU 2014 update.
Titanium :Y
http://www.wings.si/ver3/index.html?page=details
en de pagina van de 1190 Adv
http://www.wings.si/ver3/index.html?page=adv1190
Zelfs het design van de eindkap wordt nagedacht.
Nope gewoon zo te koop in Normale en Shorty uitvoering.
4kg lichter en een stuk netter zo.
En uitneembare DB-Killer (2 versies) wat niet eens gaat met de Akra!