Recente inhoud door Schuurmanneke

  1. S

    Crosstourer VFR 1200X

    Er gaan iridium bougies in, die zijn wel wat prijziger dan een standaard bougie. Zo rond de €50 per stuk. Die techniek is er juist om vervuiling etc tegen te gaan, helaas bij mij dus niet. Boven de 4000RPM rijden snap ik wel. Dat geknepen ervaar ik ook. Maargoed, toeren maken betekent ook...
  2. S

    Crosstourer VFR 1200X

    Hallo allen, Een tijdje stil geweest. Maar de CT is gerepareerd. Blijkt dat de bougies (2) toch het probleem waren van het stotteren. Best bijzonder, binnen 10.000 km. Nu beter letten op de kwaliteit van brandstof en minder korte stukken rijden. Ik kan in ieder geval weer met vertrouwen op...
  3. S

    Crosstourer VFR 1200X

    Vandaag de tank leeggezogen, gevuld met BP Ultimate en flesje injector reiniger toegevoegd. Tank leeggereden, helaas geen verbetering. Blijft stotteren tot ongeveer 2400 RPM. Nu zit er niets anders op dan hem naar de dealer te brengen. Lijkt er op dat een slechte bougie de oorzaak is.....
  4. S

    Crosstourer VFR 1200X

    Ik heb het ook gehad met de velgen. Die gelaste velgen zijn nooit helemaal rond. Icm met T30 banden was het een ramp. Nieuwe wielen in garantie gekregen, maar eigenlijk nog niet geheel vrij van 'hobbelen'.
  5. S

    Crosstourer VFR 1200X

    Dankje voor de tip. Vandaag wel volgegooid met V-Power. Zal nog een flesje injectiereiniger toevoegen. Je geeft aan '98 of 102 tanken schijnt ook te helpen', bekend probleem dus?
  6. S

    Crosstourer VFR 1200X

    Hallo crosstourders, Tijdje niet actief geweest op MF en ook weinig kunnen rijden op mijn crosstourer welke ik 2012 nieuw heb gekocht. Enerzijds door een knie blessure anderzijds door 2-maal gezinsuitbreiding waardoor de motor niet meer uit de schuur kwam. Nu pakken we het weer op. Er...
  7. S

    Crosstourer VFR 1200X

    Langer volhouden, is in ieder geval langer dan 7000 km!
  8. S

    Crosstourer VFR 1200X

    Hallo Allen, Wat een stilte hier bij de Crosstourer rijders.... Eindelijk is bij mij de kogel door de kerk. Volgende week nieuwe banden erop. Uiteindelijk ga ik het avontuur aan met de Bridgetone T30 banden. Hoor veel goede verhalen, ook van vergelijkbare motoren. Hopelijk houden die het...
  9. S

    Crosstourer VFR 1200X

    Nog steeds ontevreden over mijn banden die af fabriek zijn geleverd, nu op zoek naar nieuwe set. Lees veel goeds over de nieuwe T30 van Bridgestone. Iemand van jullie al ervaring, of dezelfde gedachte deze eens te gaan proberen? Grootste probleem van de Scorpions, die er nu op liggen, is het...
  10. S

    Crosstourer VFR 1200X

    Heb je foto/type van deze hugger?
  11. S

    Crosstourer VFR 1200X

    De andere kleine puntjes?... Montage navigatie. Ik wil deze boven op de 'cockpit' hebben. Met standaard ruit past dat niet echt mooi. Hoogte windscreen. Ik wil testrijden met een verhoogde. Met mijn 1.98 mtr lengte lijkt het moeilijk om geheel uit de wind te zitten. Huidige banden slijten...
  12. S

    Crosstourer VFR 1200X

    Hallo allen, Jullie Crosstourer ook al van stal gehad? Hier staat de 1e 1000 km van 2014 er alweer op. De motor bevalt me nog steeds prima op paar kleine puntjes na. Vandaag met slecht weer gereden. dan kom je als bestuurder of passagier smeriger thuis dan de motorfiets zelf. Heeft al...
  13. S

    Navigatiesysteem

    Hallo, Ik heb dus hetzelfde aan mijn broek. Ik twijfel tussen de 390LM en de 660LM van Garmin. De 390LM is de nieuwste in de serie. Zou alles kunnen wat de 660 ook kan, op het afspelen van MP3 en foto navigatie na. Nieuwe features op de 390LM die de 660 niet heeft is optionele...
  14. S

    Crosstourer VFR 1200X

    Hallo mannen, Motor staat op stal, dus tijd voor plannen voor het nieuwe jaar. Eerst project is navigatie met communicatie. Nu ben ik er ongeveer uit dat het een Garmin 390LM gaat worden, de meerwaarde van de 660 t.o.v. 390 is er niet echt meer. Maarja, waar ga je dat ding plaatsen? De...
  15. S

    Crosstourer VFR 1200X

    Wat is je lengte? Ik ben 1,98 mtr. standaard ruit in hoogste stand is geklapper op de helm.
Terug
Bovenaan Onderaan