Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet je ook welke er bij jou inzit , de brede of de smalle?
Ik heb misschien nog wat liggen , je hoeft je sponsor nu ook weer niet op kosten te jagen......
Je hebt hem waarschijnlijk in de toekomst nog vaak nodig!
Ik heb ook nog even naar jullie staan kijken vanaf de wal achter de kartbaan.
Wij hadden een DMX crosswedstrijd aan de andere kant van die wal!
Leuk om weer eens te zien die dikke brommers!
DonkeyKong:
Kijk ook even je acceleratiepomp na, bij mij was deze zo vervuild dat hij ook uitviel als je plots het gas opendeed ,na schoonmaak geen problemen meer.
Later heb ik een gemodificeerd pomphuisje erop gezet wat een betere gasreactie geeft bij landing na een sprong.
Kijk ook eens...
Een KTM dealer wellicht??
En anders eens een zoekopdracht op E-Bay met je merk pomp (Brembo of Magura) en de diameter van de pomp (staat onderop het reservoir meestal).
Ik gebruik altijd E-Bay.de met Europa als gebied.
Heeft iemand hier toevallig een achteras passend op een 125/144/150 sx 2010 liggen?
Wielmoer zit bij mij "moer"vast en de zijde van de kettingspanner is de draad beschadigd zodat deze vaak scheef aangrijpt.
Ik heb dat ook gehad met de 4 zuiger brembo.
Ik heb toen de klauw kaalgemaakt (zuigers eruit o.a.)
Dan een diktemeter erbij en een schuine zijde aan de spaakkant gemaakt (wel goed opletten dat er genoeg aluminium blijft staan ivm oliedruk bij remmen)
Ik heb hem overgenomen van iemand die er sm wedstrijden mee reed en ik had ook wl het idee dat hij wat makkelijker ademde (cross/enduro)
Ik weet alleen niet of de demper past op een 2008.
voor 5 tientjes kan je het proberen......
Ik heb mijn 450 TE verkocht maar heb nog een originele demper die opengewerkt is liggen.
Duidelijk merkbare verbetering (m.n. gasrespons) t.o.v. een origineel alleen wel wat meer brom.....
Iemand die ik ermee blij kan maken voor een leuk prijsje?
Waarschijnlijk ga je ook problemen krijgen met de gangbare sm.bandenmaten.
Had ik ook last van met mijn omgebouwde 610.
De ketting liep zwaar tegen de band aan.
Toen heb ik het gehele wiel "uit het midden" moeten spaken , werkt wel maar staat raar van achteren gezien