Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vind je die echter vergelijkbaar? Ik zou denken dat de streetfighter toch echt wel totaal anders rijdt. als 2 cilinder. Tevens schijnbaar een zeer sportieve zit.
Hij was wel mooi naar voren aan het rijden, tot ook bij hem de voorband er mee op hield zoals bij Zonta al eerder gebeurde. Als je zag hoeveel verval er was en hoeveel man volledig terugvielen in het veld, dan mag Pirelli zich eens goed achter de oren krabben, echt een belachelijke vertoning. En...
Bij de moto3 werd Muñoz toch ook van de grid gehaald, moest hij vanuit de pitlane vertrekken en ging de start gewoon door :? .
Hier kan je het nog eens terug kijken:
WATCH: Chaos ensues as Qatar GP has aborted start!
Voorheen werd de motor toch ook van de grid gehaald en ging de start gewoon door?
Met dat stilvallen op de grid en vervolgens weigeren om naar de pitlane te duwen, zouden ze ook wel mogen bestraffen. Het leverde Fernandez heel wat op door niet aan de instructies te voldoen, achteraan starten ipv uit de pitlane. Nu is er natuurlijk geen enkele rijder meer die netjes naar de...
Het gaat me niet zozeer om dat afbrokkelen, maar dat het materiaal gesmolten en uitgesmeerd lijkt.
nee dat geloof ik niet. Wellicht eens wat remreiniger maar voor de rest niets.
hebben wel een paar natte sessies meegemaakt ja.
Gister m'n remklauwen schoongemaakt, en had bijzondere slijtage aan de kleine remblokken (R1 heeft per klauw een grote remblok en een kleintje). Ik kon het er afpellen, daaronder kwam weer 'grove' remblok tevoorschijn. Zouden ze overhit zijn geraakt? De grote remblokken hadden het niet. Wel zijn...
Zie hier een oud topic waar iemand ditzelfde probleem had:
Motor importeren, rdw doet moeilijk
Helaas heeft deze persoon zich alleen aangemeld om de vraag te stellen en is nooit meer op MF geweest.
Dit is wat de RDW doorstuurt. Was altijd in de veronderstelling dat ze kunnen zien of het bloknummer en chassisnummer bij elkaar horen. Aan de andere kant, ik zou niet eens weten waar het bloknummer van m'n eigen motoren staat, en of je die kan vinden onder al dat kuipwerk.
Mijn vader had nog een '98 Fireblade staan waarmee hij af en toe meeging naar het circuit met ons. Motor staat inmiddels al enkele jaren stil en heeft hem nu aan mij gegeven. De motor staat op Belgisch kenteken. Plan is om hem rijdbaar te maken en in te voeren naar NL. Echter er is op enig...
Moeten toch iets hebben om over te speculeren zolang het seizoen niet is begonnen :P
En laten we eerlijk zijn, ook die gastjes willen maar 1 ding en dat is doorgroeien naar de moto gp. De moto3 is een springplank richting moto2. Tenzij je John McPhee heet die 13 jaar in 125cc en moto3 heeft gereden.
Van SBS in elk geval de gewone gesinterde vermijden. Die vind ik niet goed remmen. Lees hier voor het eerst dat er ook iets bestaat zoals dual sintered.
Met wat hij vorig jaar heeft laten zien, zou het al voldoende moeten zijn om ingangen te creëren bij de Moto2. Als je voldoende sponsorgeld mee brengt, dan lijkt dat in sommige gevallen al voldoende. Ik mag hopen dat hij goede gesprekken heeft met zijn eigen team over een doorgroei, aangezien...