Recente inhoud door smonneke

  1. S

    Hyperpro RSC afstellen

    Ik heb een tijdje geleden een gsxr 1000 gekocht waarop een hyperpro RSC gemonteerd stond. Aangezien ik geen handleiding erbij heb gekregen weet ik niet echt hoe ik deze moet afstellen. Iemand ervaring met deze demper die me kan helpen hoe hem precies af te stellen?
  2. S

    Gsxr 750 of 1000?

    Om even men oud topic op te halen, het is de GSX-R 1000 k5 geworden ^^ Wat een beest, tot nu toe helemaal geen spijt dat ik voor de 1000 ben gegaan ipv 750 :D. Bedankt aan iedereen voor jullie hulp en input met het doorhakken van de knoop!
  3. S

    Gsxr 750 of 1000?

    Probleem is dat een 2 cilinder met het vermogen dat ik zoek en die niet te oud zijn redelijk duur zijn. Zolang ik ook studeer ga ik ook voor een iets meer betrouwbaar merk, waar je alle onderhoud zelf op kan doen en ook niet te duur is.
  4. S

    Gsxr 750 of 1000?

    Ik ben zelf niet zo zwaar, weeg 75 kg dus. Bij het eerste spreek ik over rijden in mijn vrije tijd, momenten dat ik me wel laat gaan. Ik spreek over 135 kmh als ik rustig naar school rijd
  5. S

    Gsxr 750 of 1000?

    Als ik gewoon in men vrije tijd rij dan vind ik veel schakelen nog niet zo erg ;), er gaat niets boven goed optrekken en telkens op de juiste moment opschakelen om zo snel mogelijk te gaan! In dat opzicht zou een 750 wel beter voor mij zijn denk ik, misschien minder snel maar wel leuker...
  6. S

    Gsxr 750 of 1000?

    Die 150pk is op de krukas. En de k7 en k8 maken ook 130 pk op het achterwiel. Ja ik weet dat K7 en K8 verschillende modellen zijn maar ze worden ongeveer aan dezelfde prijs verkocht, vandaar dat ik ze samen vermelde ;). Ja ik begin ook meer en meer voor de 750 te gaan denkik. En moest het...
  7. S

    Gsxr 750 of 1000?

    Ik vind de 750 ook mooier dan de 1000 ;), maar vrees gewoon dat een gsxr 750 niet veel gaat verschillen met mijn 749. Heeft wel 20pk meer maar koppel is hetzelfde. De enige echte reden dat ik voor de 750 zou gaan zijn de looks en het feit dat je voor hetzelfde geld een recenter model hebt dan...
  8. S

    Gsxr 750 of 1000?

    Ik weet dat de vraag al veel gesteld is maar wou toch even jullie mening vragen. Ik ben opzoek naar een nieuwe motor maar ik twijfel enorm tussen een gsxr 750 (K7-K8) of een gsxr 1000 (k5-k6). Ik verkoop mijn ducati 749 namelijk omdat ik graag wat meer power heb. Ik ben begonnen met een...
  9. S

    ducati 749 start probleem

    ik rijd er reeds 5 maanden alle dagen mee, dus denk dat lang stilstaan geen oorzaak zal zijn. Hij had er ook helemaal niet zon dodelijke last van als nu het zo koud is. Bougies heb ik samen met de batterij vervangen enkele weken geleden. De nieuwe batterij is een gel batterij, zouden deze juist...
  10. S

    ducati 749 start probleem

    Ik heb sinds enkele maanden een ducati 749 van 2005 met ongeveer 8000km gekocht. Ik had er toen geen enkel probleem mee, reed goed en starte altijd redelijk vlot. Maar sinds het kouder is beginnen worden heeft hij nogal moeite om te starten. Voltage van de batterij na een nachtje staan is...
  11. S

    Vettige remklauwbouten

    Heb hem gistere thuis in de garage omhoog gezet en eens goed onderzocht. Nergens een lek te vinden, misschien was olie-achtig niet echt de juiste term maar eerder vettig. Maar hetgeen wat eraf kwam was grijs/zilver en leek op de soort kruipolie die je in sloten spuit. Mijn achterste remklauwen...
  12. S

    Vettige remklauwbouten

    Ik rijd tot voor kort met een ducati 749. Heb deze pas gekocht en heb ook meteen nieuwe banden laten zetten. Ik heb hiervoor dus de wielen zelf gedemonteerd en terug gemonteerd. Nu ging ik daarstraks eens rijden (100km sinds vervanging banden) en merkte ik dat men motor vreemd deed als ik op men...
  13. S

    SV650 startproblemen

    Nieuwe batterij zit erin en hij start weer als een roosje. Kortom algemene kost: Een hele hoop zoekwerk, 50 euro tweedhands spanningsregelaar, 37 euro nieuwe batterij= 87 euro, kan ik mee leven :)
  14. S

    SV650 startproblemen

    nieuwe spanningsregelaar staat erop, voltage blijft nu mooi tussen 14-15V :). Al start hij wel nog altijd heel moeilijk, lijkt zelfs soms minder te doen als ervoor.. Batterij gaf wel 13.1V maar viel weer heel laag bij proberen te starten.. Als men batterij stuk zou zijn door die veel te hoge...
  15. S

    SV650 startproblemen

    hij is idd vervormt omdat hij te warm zal geworden zijn, zullen zien wat het geeft met andere spanningsregelaar. Het was een redelijk dure Yuasa, laten we hopen dat de kwaliteit die de naam draagt tegen een stootje kan.
Terug
Bovenaan Onderaan