Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb in 2016 op beide motoren gereden. Mijn ervaring met de motoren is dus niet actueel.
Kawasaki Z650
- leuke motorfiets, vond de vering beter dan de MT-07. Het iets mindere vermogen ten opzichte van de MT-07 miste ik eigenlijk niet.
Yamaha MT-07
- mindere vering ten opzichte van de Z650...
Ik heb bouwjaar 1979 :o. Ik krijg wel vaak te horen dat ik er jonger uit zie gelukkig :P. Dat scheelt. M`n metabolische leeftijd volgens het gezondheidsonderzoek op mijn werk is 30. Eigenlijk ben ik van 1994 zou je kunnen zeggen 😅.
Goede vraag. De weg is tot Anderen ieder geval klaar. De rest durf ik niet te zeggen. Ik kom niet zo heel veel die kant op.
Welkom! Wanneer ben je weer op het TT-circuit van Assen te vinden? Ik heb 4 juni weer een circuitdag.
"Vroeger" heel veel in dit topic gezeten (2005-2010). Toen had het nog een andere naam. Toen had ik mijn rode CBR600RR nog. Veel mee beleefd en meegemaakt. Een aantal van hier ken ik nog wel ;).
Nu rijd ik op een Yamaha XSR700 en af en toe nog op het circuit op m`n Honda CBR600RR. Andere dan...
Check. Dan zijn die van mij niet helemaal goed ben ik bang. Moet wel zeggen dat we er een relais tussen hebben gezet. Bij contact sluit het relais de stroomkring naar de handvatten en kan ik de handvatverwarming aan zetten. Schakel ik het contact uit dan wordt de stroomkring onderbroken. Leek me...
Dit is een meting direct na het rijden (heb de motor ook nog draaiende hier). Tijdens het rijden vallen ze me ook tegen helaas. Ze worden wel warm, maar niet warm genoeg om warme handen te houden.
Sinds kort handvatverwarming op m`n Yamaha XSR 700 (Daytona Handvatverwarming 4-traps voor de motorfiets). Aanzet knopje en om de handvatverwarming op een andere stand te zetten zit mooi op het handvat. Echter wordt de verwarming in de hoogste stand niet warmer dan 30 graden :/. Dat lijkt me...
Ik heb de Daytona`s ook, maar ze worden in de hoogste stand helaas niet warmer dan 30 graden.
Warmte valt mij dus tegen. Of ze zijn niet goed, of er zit iets verkeerd. Zal nog wel even op onderzoek uit gaan.
Voor de goede orde, heb deze: Daytona Handvatverwarming Integrated Controlunit 22mm
Oeh, even denken ik schakel ook over tussen de 4.000 en 5.000 tpm (schat ik in op basis van m`n gevoel). Als ik ff snel wil, dan wil ik de motor wel eens boven de 7.000.7.500 rpm laten gaan. Op het circuit schakel ik met de CBR600RR op tussen de 14.000 - 15.000 rpm (rode gebied begint ook bij...
Denk het ook inderdaad (dat 10.000 km voor de Pilot Road 5 reëel is). Schat in dat er nog wel meer kilometers uit te halen zijn. Kan aan de mijne nog niet echt zien dat ze echt versleten zijn.
Dank @n3mbers! Is er op jouw uitlaat na nog meer aan jouw motor gebeurd? Misschien het missen van een Lamda sone of iets dergelijks zoals @dgr al aangeeft. Ik heb hiervoor een Yamaha MT-07 gehad - zelfde blok als op de XSR700 - en bij sportief rijden op deze motor kwam ik nooit onder de 1 op 20...