Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eens!!! Als we MC SP1 zouden klonen en op de 2004 CBR1000RR hadden gezet had hij zijn orinele ik op de VTR eruit gereden! :+
Hoor veel mensen roepen dat ik een aardig potje kan rijden maar heb ook een keer redelijk op mn donder gehad van een local op zn S1000R... dus ja goed rijden is ook...
Aan jullie reacties te zien lijkt het nu net alsof ik de knuppel in het hoenderhok heb gegooid maar dat is dus zeer zeker niet de intentie geweest! :X
Waarschijnlijk kwam het niet helemaal lekker over maar de onderliggende gedachte van mijn verhaal is dat ik er voor mezelf wel uit ben dat de...
Ik herken dit wel! Het zal zich vooral berusten op gevoel omdat je uiteindelijk heel hard kunt rijden op elke motor... maarrrrr.... als ik mijn eigen ervaringen even terughaal. Heb toen jaren geleden op de soes TL1000R van mn neef gereden en ook op de VTR sp1 van een oom van mij. Ik reed toen al...
Denk dat je idd gelijk hebt, hoor ook wel vaker dat er veel dyno's vrij positief zijn afgesteld. Zal wel iets met verkoopbaarheid te maken hebben O-)
Maar op zich zou je wel zeggen dat je alles bij mekaar tussen de 135-140 krukas pk's zou moeten redden. Met een dik koppel erbij is dat ook...
Dat is 134pk op het a-wiel met alleen andere einddempers (MIVV's?) en linkpijpen icm PC en afstelling?
Je zou toch bijna een dynodag gaan organiseren! :]
okay okay, ben zeer nieuwsgierig! Tippie van de sluier wellicht Sneedee????
En als we dan toch bezig zijn, heeft dit puur met het Sato gehalte te maken of toch nog wat airbox / motorblok trucjes? :X
Thnx man, dit is nog eens nuttige info! Beide setups gewoon op dezelfde bank gehad voor een echt kijk en vergelijk. Meeste dyno verhalen vallen idd vaak erg positief uit...
Maarehhhh, plas jij hiermee nou ook het verst qua vermogens uitdraai!? ;) *O*
Dat is toch nog aanzienlijk!
Dus over de gehele linie toch wel meer vermogen en koppel vergeleken standaard bochten icm sportdempers en pc (wat op zich logisch is).
Waar de meesten dan aan +/- 127 Achterwiel pk's zitten gaat dat van Wilco richting 135pk op het achterwiel of is dit te...
Mooi bruggetje, hoeveel doet zo'n ladybird systeem nou extra geven (behalve maximale porno gehalte :9~ ) tov standaard bochten, linkpipes en dempers?
Op RC51.org las ik dat de standaard bochten al erg goed zijn en dat ander bochtenwerk pas zin heeft icm tuning van het blok (nokken, airflow...