Recente inhoud door SnickL

  1. SnickL

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

    Kijk een medestander die het ook gewoon een leuke discussie vind! Verder compleet eens met je :)
  2. SnickL

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

    Haha ja, dat is 1 en dezelfde, maar dat is wel erg lang geleden zeg! Mn TL is toendertijd gejat -O-
  3. SnickL

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

    Daarom ga ik in het nieuwe seizoen over op metzelers racetec K3, alleen al om het placebo effect!!! *O* *huidig rubber: pilot power 2CT
  4. SnickL

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

    Eens!!! Als we MC SP1 zouden klonen en op de 2004 CBR1000RR hadden gezet had hij zijn orinele ik op de VTR eruit gereden! :+ Hoor veel mensen roepen dat ik een aardig potje kan rijden maar heb ook een keer redelijk op mn donder gehad van een local op zn S1000R... dus ja goed rijden is ook...
  5. SnickL

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

    Aan jullie reacties te zien lijkt het nu net alsof ik de knuppel in het hoenderhok heb gegooid maar dat is dus zeer zeker niet de intentie geweest! :X Waarschijnlijk kwam het niet helemaal lekker over maar de onderliggende gedachte van mijn verhaal is dat ik er voor mezelf wel uit ben dat de...
  6. SnickL

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

    Ik herken dit wel! Het zal zich vooral berusten op gevoel omdat je uiteindelijk heel hard kunt rijden op elke motor... maarrrrr.... als ik mijn eigen ervaringen even terughaal. Heb toen jaren geleden op de soes TL1000R van mn neef gereden en ook op de VTR sp1 van een oom van mij. Ik reed toen al...
  7. SnickL

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

    Denk dat je idd gelijk hebt, hoor ook wel vaker dat er veel dyno's vrij positief zijn afgesteld. Zal wel iets met verkoopbaarheid te maken hebben O-) Maar op zich zou je wel zeggen dat je alles bij mekaar tussen de 135-140 krukas pk's zou moeten redden. Met een dik koppel erbij is dat ook...
  8. SnickL

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

    Dat is 134pk op het a-wiel met alleen andere einddempers (MIVV's?) en linkpijpen icm PC en afstelling? Je zou toch bijna een dynodag gaan organiseren! :]
  9. SnickL

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

    Mn mond valt er van open! :9~ :+
  10. SnickL

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

    okay okay, ben zeer nieuwsgierig! Tippie van de sluier wellicht Sneedee???? En als we dan toch bezig zijn, heeft dit puur met het Sato gehalte te maken of toch nog wat airbox / motorblok trucjes? :X
  11. SnickL

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

    Thnx man, dit is nog eens nuttige info! Beide setups gewoon op dezelfde bank gehad voor een echt kijk en vergelijk. Meeste dyno verhalen vallen idd vaak erg positief uit... Maarehhhh, plas jij hiermee nou ook het verst qua vermogens uitdraai!? ;) *O*
  12. SnickL

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

    Dat is toch nog aanzienlijk! Dus over de gehele linie toch wel meer vermogen en koppel vergeleken standaard bochten icm sportdempers en pc (wat op zich logisch is). Waar de meesten dan aan +/- 127 Achterwiel pk's zitten gaat dat van Wilco richting 135pk op het achterwiel of is dit te...
  13. SnickL

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

    Mooi bruggetje, hoeveel doet zo'n ladybird systeem nou extra geven (behalve maximale porno gehalte :9~ ) tov standaard bochten, linkpipes en dempers? Op RC51.org las ik dat de standaard bochten al erg goed zijn en dat ander bochtenwerk pas zin heeft icm tuning van het blok (nokken, airflow...
  14. SnickL

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

    Thnx!
  15. SnickL

    Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

    Ik heb mijn hoop gevestigd op Rene! Rene????? *O*
Terug
Bovenaan Onderaan