Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad. Maar die vind ik eigenlijk ook wel wat hebben, ware het niet dat ik m veel te prijzig vind. En ik niet zo'n boxer man ben.
Maar al met al pak ik toch ook met de VFR redelijk vaak een 'avontuurlijk' weggetje. (handjes breed over de stuurdempers helpt al wat, nog handiger zou een...
Niet veel, maar tel erbij op;
- transportkosten en transportschade-herstelkosten;
- invoer bpm;
- wachttijd tot ergens midden volgende zomer
dusseh, k haal m liever uit Duitsland.
We zitten hier op een BMW F800 topic, toch?
Maar om je vraag te beantwoorden; nee, heb ik niet. LC8 vind ik niet echt mooi, Versys te licht. Een Tiger 2007 vind ik wél mooi. En een Ulysses ook wel. Maar ja, k zit in dit topic, omdat ik me ff op die F800 wil richten. Ik zie me daar wel een...
Ik mag toch aannemen dat ie bij de dealer van de laatste software en poelie is voorzien (over dat laatste hadden ze 't wel). Onder de 2000 toeren rijden ging ook prima hoor, niks bokken. Alleen had ik dan a. verwacht dat ie langzamer zou rijden en b. verwacht dat er bij gas-gas los minder...
Hoe groot is die dan eigenlijk? en hoe groot die van de sportkoffers van de S/ST? Ik vind de S/ST veel mooier. Ben wel benieuwd naar de specs van de GS.
Nou, ondanks erg natte en bladerige wegdek vanmorgen, toch een erg leuk ritje mogen doen. Hieronder de plussen en minnen, gerelateerd aan mijn verwachtingen:
+ meer dan zat power
+ zithouding en stuur ST errug prettig. Dat heeft volgens mij geen enkele fiets met kuip
+ loopcultuur motorblok...
Inderdaad tijd teveel ja...
Een 1150GS staat ook op mijn lijstje. Maar weet niet of die niet te zwaar is. Meer kilo's is niet gerelateerd aan meer fun. En bovenal vind ik ze tweedehands erg prijzig. Voor 't zelfde geld koop je in DL een tweedehands F800S, compleet, met minder kilometers...
Hee Mr. Zed,
ik ben dit topic sinds kort met interesse aan't volgen (alleen, gezien de hoeveelheid pagina's mis ik nog een heel stuk...)
Binnenkort eens een ritje op een F800S. Wil op zich wel op de GS wachten, maar ja...ketting? k weet 't zo net nog niet. En nieuw is ie me eigenlijk aan...
Had ik over nagedacht. Maar aangezien 't spul toch wel een keer aan controle toe was (lagers linksysteem...zien er nog top uit overigens) en een grondige schoonmaakbeurt (achterbrug zelf), dacht ik, ach, vorige keer ging 't ook (met een andere motor)...dus...
maar helaas.
Vanavond gaat er...
klopt. ik heb alleen geen inbus 14. Dus maar met een bout geprobeerd waar sleutel 14 op past, met 2 moeren erop....maar daarmee kon ik nog niet genoeg kracht zetten...(wel meer dan 15Nm igg)....
Inderdaad!
Je opmerking 'de achterbrug er zo tussen uit schuiven' leek mij eigenlijk ook. De blokbouten lossen stond ook in de manual als nodig. Heb ik nog niet geprobeerd, ik kreeg zo geen beweging in de brug (ja wel draaiend...) en vroeg mij vanwege de beschrijvingsvolgorde in de manual af...
Hoi hoi,
ik dacht laat ik es een eindloze ketting monteren. Daartoe moet ik wel de achterbrug verwijderen. Oké, ding kan toch wel es een check gebruiken. Doen we dat toch.
Eerste uitdaging was de 'swing arm pivot adjust lock nut'. Da's zo'n soort 'kantelen-moer'...(nr. 6 op het eerste...