Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niet heel moeilijk ;) Wij hadden 1 TomTom-rijder mee en de andere twee (waaronder ikzelf) reden met de CaliMoto app op de telefoon. We hebben uit mijn hoofd maar 2 hele kleine aanpassingen gedaan: Emile's dag 1 eindigde in Kirkmichael, da's net een "ommetje", wij zijn bij Bridge of Cally...
Tipje van een verse ervaringsdeskundige: trek die spanbanden niet over je zadel, dat moet toch afdrukken achterlaten als ik dat bij sommigen zag afgelopen week. Mijn zwagers en ik hadden alledrie een bandje over het balhoofd en eentje achter door het frame, dan trek je 'm voor en achter netjes...
Oeh, hoe lang heb je daar over gedaan? Mijn zwagers en ik hebben net de knoop doorgehakt om eind april die kant op te gaan. Woensdagavond heen, Zondagavond terug. Ja, da's krap, maar meer tijd hebben we nu eenmaal niet. Ik zal dit topic eens doorspitten om te kijken wat er wél kan :)
Ik begon ooit met een FZR600, zo'n fijne sport-naaimachine. Dus juist hele fijne hoogfrequente trillingen en relatief voorover zitpositie (en bijbehorende druk op de polsen). Daar had ik het toch wel regelmatig bij, alle motoren daarna ook wel eens, maar toch stukken minder vaak.
Ik heb een Pro-oiler op de Tiger die ik graag over zou willen zetten (mocht die Trident er komen), maar nou heb ik wel begrepen dat nauwelijks ruimte in/onder de buddy zit, of iets achter de kappen. Dus of dat gaat passen? :/
Slapend topic maar eens wakker maken, @Storkie weet je al wanneer je de jouwe geleverd wordt? Ik ben wel uitgekeken op al die lovende Tenerife-filmpjes, zit te wachten tot de dealer belt voor een afspraak :]
Nou ja, je kunt ook gewoon op de brommert terug naar huis rijden natuurlijk, maar ik bedoel gewoon dat het verschil zo groot is vergeleken met andere merken. Kijk, zo'n Z650 is onderaan de streep na import (ruwweg een rooitje erbij) dus net zo duur als wanneer je gewoon in NL koopt, maar het...
Wel echt een gaaf ding, de reviews zijn ook lovend. Het enige dat ik me afvraag is waarom die prijs in NL zo hoog lijkt me liggen t.o.v. onze buurlanden. Een stukje BPM etc snap ik, maar kijk je naar een Z650, dan kost die 7999 in NL en 6900 in D, dat is zeg maar 1100 verschil.
De Trident kost...
Dat is de "Windscreen L" toch? Dat een ruitje een keer 100-150 kost vind ik toch daar aan toe, maar dat zo'n spoiler zowat hetzelfde moet kosten vind ik wat ruig eigenlijk.
De Puig wiebelt idd, dat is ook de reden dat ik benieuwd ben of zo'n spoiler dan überhaupt (positief) effect heeft.
Nou ja, zo is het. Als je in de buurt had gewoond had ik gevraagd of ik er een blokkie om mee kon ;) Ik kan me sowieso ff geen voorstelling maken van een Tiger met flyscreen, laat staan met een visor erop...
Hallo allemaal,
Grote stilte hier in het T800-topic. Eerlijk is eerlijk, het is voor mij ook wel een tijd terug dat ik hier rondhing. De afgelopen tijd gelukkig wel weer de nodige stukjes op de Tiger gemaakt, maar helaas ging onze geplande Schotland-tour niet door.
Dat geeft me nu wel weer...
Gisteren en vanmorgen reed ik rond kwart over 7/half 8 in het koekblik op de A28 bij Zwolle. Gisteren dacht ik een motorrijder zonder licht te zien, maar na het inhalen zag ik wel licht aan de voorkant. Toen helaas geen mogelijkheid om te seinen oid. Vanmorgen even een beschaafd toetertje gedaan...