Recente inhoud door Stephan1234

  1. S

    Euro3 en euro4 normen op uitlaat wat mag wel en wat mag niet?

    Aan oké kijk dat is denk ik dus het antwoord wat ik zocht. Ik had begrepen dat mijn motor nu 88 db bij 5000 toeren mag maken. Een goedgekeurde arrow euro3 maakt 90db op 5000 rpm met de db killer. Ik heb begrepen dat er een overschrijding van 2 db geoorloofd wordt omdat er een marge van 2 db op...
  2. S

    Euro3 en euro4 normen op uitlaat wat mag wel en wat mag niet?

    Dat begrijp ik. Maar nu komt dus de clou. Ik heb een type euro 3 goedgekeurde motor. Waar ik nu een euro 4 uitlaat op ga zetten met daarin 1 vaste db killer en een uitneembare. Ik kan dus de interne vaste ook verwijderen. Dan voldoet hij nog altijd aan de euro 3 eisen waar mijn motor aan moet...
  3. S

    Euro3 en euro4 normen op uitlaat wat mag wel en wat mag niet?

    Beste mensen, Er zijn een aantal dingen veranderd sinds de afgelopen jaren en daarmee ook de verandering van de goedkeuringsnorm van je uitlaat. Tegenwoordig wordt er de euro4 homologatie aangehouden dat betekend dat je uitlaat dus een niet verwijderbare db-killer heeft integenstelling tot de...
  4. S

    Slip on uitlaat Gsr 750 en gsx-s 750 zelfde pasvorm?

    Even om terug te komen op het verhaal. Ik ben dus geholpen door mijn lokale Suzuki dealer en hebben even een gsx-s 750 uitlaat op mijn gsr 750 gemonteerd. Paste prima is dus allemaal uit te wisselen. Enige verschil zit hem zich in de euro 3 en euro 4 daarvoor worden vaak andere link pipes voor...
  5. S

    Slip on uitlaat Gsr 750 en gsx-s 750 zelfde pasvorm?

    Ja dat had ik dus ook al bij Leovince gezien. Net ook maar even een mailtje gestuurd naar sc zelf. Maarja goed je weet hoe dat gaat. Die kunnen natuurlijk niet garanderen of het ook functioneerd op een gsr750 omdat het natuurlijk eigenlijk daar ook niet voor is ontworpen. Vandaar dat ik ook...
  6. S

    Slip on uitlaat Gsr 750 en gsx-s 750 zelfde pasvorm?

    Beste leden, De Suzuki gsr en de gsxs 750 lijken enorm op elkaar als het gaat om afmetingen. Echter vraag ik mij af of het mogelijk is om een slip on uitlaat van een gsx-s 750 op een gsr 750 te monteren? Nu ik namelijk de sc1r van Sc projects heb gezien ben ik van mening dat deze ook strak...
  7. S

    Voorvork lager in kroonplaat zetten. Positieve en negatieve effecten.

    Thanx! Mooi uitgelegd ook en erg begrijpelijk! Ik denk dat je daar alleen iets aan hebt op het moment dat je bepaalde circuits rijd en het maximale uit je motor wilt halen op dat betreffende stukje asfalt. Zelf rijd ik ook een kawasaki crossmotor en ook daar pas ik bij elk circuit mijn veer...
  8. S

    Voorvork lager in kroonplaat zetten. Positieve en negatieve effecten.

    Dus het maakt geen bal uit of je nu een o-layout hebt of een full. Waarom worden deze setjes dan eigenlijk vrijgegeven als ik vragen mag?
  9. S

    Voorvork lager in kroonplaat zetten. Positieve en negatieve effecten.

    Als je druk geeft vanuit de rempomp richting de 1e remklauw (meestal is dit rechts) dan moet er eerst druk komen te staan op de rechter remklauw om deze druk vervolgens door te geven naar de linker. Mij lijkt het dan juist dat er minder druk op de linker remklauw zit dan op de rechter omdat daar...
  10. S

    Voorvork lager in kroonplaat zetten. Positieve en negatieve effecten.

    Ook van een gsr750 of een ander type??
  11. S

    Voorvork lager in kroonplaat zetten. Positieve en negatieve effecten.

    Thanx! zal er even op gaan letten! Zaten een hoop streepjes op maar nog niet echt gelet op een markeringsstreep. Aah oke raar dat dit goedkoper is. Niet? Je zou zeggen dat de remkracht veel beter wordt verdeeld op het moment dat ieder een eigen leiding heeft.
  12. S

    Voorvork lager in kroonplaat zetten. Positieve en negatieve effecten.

    Even nog een algemene vraag die ook wel betrekking heeft op het bochten verhaal... Hoe zorg je er eigenlijk voor dat je stuur staat zoals die moet staan op de motor? Heb nu een origineel stuur maar zoals ik al eerder zei ook daar heb ik het idee dat hij niet in de juiste stand staat. Een stuur...
  13. S

    Voorvork lager in kroonplaat zetten. Positieve en negatieve effecten.

    Dat idee wat je zojuist omschrijft krijg ik dus nu ook. Bochten gaan prachtig maar erop af komen is nogal tricky af en toe. Ik denk dat je met achter verhogen inderdaad een nog groter probleem hebt. Wielbasis wordt korter en dan mijn verhaal nog erbij x10. Gisteren nog even een bekende...
  14. S

    Voorvork lager in kroonplaat zetten. Positieve en negatieve effecten.

    Ligt dit niet ook aan de hoek van het balhoofd hoeveel verschil je merkt bij een bepaalde hoogte? Mij lijkt juist dat je bij een schuin balhoofd minder moet zakken dan bij een recht balhoofd om zo het temperament van je sturen aan te passen. Ik zal van de week eens kijken of ik de mogelijkheid...
  15. S

    Voorvork lager in kroonplaat zetten. Positieve en negatieve effecten.

    Is denk ik ook niet echt vergelijkbaar met naked bike modellen. Een gsr haalt andere snelheden dan een chopper. Mogelijk dat het dan ook minder negatieve invloed heeft op het rijgedrag. Wat ik voornamelijk merk is dat boven de 120 a 130kmph de motor erg gevoelig wordt. Hierdoor krijg ik nogal...
Terug
Bovenaan Onderaan