Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Db killer zal niet nodig zijn tenzij je even de eifel in rijd... en dan nog valt het reuze mee qua controles.
Je hoef je vering niet aan te passen, zo erg is het ook weer niet en als je toch bijna in Luxemburg bent kan je beter daar een dagje gaan knallen! Perfect wegdek, vette stuurwegen en...
je mag er 120 ipv 100 km per uur. dus rij liefst niet als een nederlander -10 km per uur dan max snelheid dat toegestaan is op de belgische wegen aub :P
blijf niet links rijden als rechterbaan vrij is en laat die idiote belgische bestuurders doorrijden/ inhalen :P
ik ben normaal gezien...
De motor heeft voorafgaande aan de foto op corsica door belgie, Nederland, Duitsland, Zwitserland, Italië, Frankrijk gereisd waaronder paar uren door de regen in Zwitserland. De reden dat em nog mooi netjes uitziet op de foto is wss omdat er een goei wax laag is aangebracht voor vertrek.... en...
Gisteren na de Paas brunch toch naar de Eifel geweest. Vertrokken met veel zon, in de eifel veel zon maar op de terugweg op de grens met Nederland moeten schuilen voor een stortbui.
Tegen mijn verwachtingen in was het heel rustig in de Eifel 😁.
Kunnen we em vandaag weer poetsen 😛
dat ze de duc naar een dealer brengen om te vragen wat eraan scheelt omdat ie langzamer dat circuit rond gaat dan de K5 is hilarisch!
dit toont wel aan hoe goed de K5 is. upgrade de suspension en brakes en klaar!
denk omwille van het ontbreken van een extreem lang stuk rechtdoor de V4 zijn +200...
dat deel van Belgie kom ik niet vaak. zit meer aan de kant van malmedy/sank vith/dinant.
luxemburg meestal een rondrit clervaux/ vianden/ wiltz ect .
rij wel vaker de grens over duitsland in via Vianden en dan ga ik ook wat free stylen om wat mooie stuurwegen te ontdekken
Gsxr Staat klaar, voorlopig geen upgrades meer.
Moet enkel naar een spiegel kijken want die staat beetje los. Hoop dat ik em op een of ander manier weer vast kan zetten want vind de oem het mooist op een K5