Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is voor mijn broer, hij prefereert dit omdat men boven de 250 ook wegentaks moet betalen. De Honda is meer een enduro lijkt me. In mijn kennissenkring zijn er nog mensen die liever een 250 hebben en dit omdat ze er toch niet veel km per jaar mee rijden
Hello Folks
Welke motoren bestaan er nog nieuw te kopen in België met een cilinderinhoud van 250 cc, dus geen 300cc. Natuurlijk geen enduro's, enkel scooters en motot's. Heeft er iemand een tip. De enige die ikzelf zo dadelijk ken is een suzuki inzuma(geloof ik) van 250cc
Alvast bedankt...
Voor degene die willen in de winter rijden, zelf heb ik dit vroeger gedaan met mijn Honda Lead NHX 110, of ik dit met mijn CBF125 zal doen weet ik nog niet, daar deze veel pittiger is. Wat betreft de banden van de Lead, deze heeft nooit winterbanden gehad.
Heb nu 400 km erop zitten, het enige wat ik op de CBF mis is een uurwerk(met eventuele temperatuur aanduiding) en een indicatie van in welke versnelling men zit, voor de rest een aanrader, vooral zijn prijs en tevens zijn verbruik, vandaag de eerste keer getankt en ik heb een verbruik van 2.2L...
Heeft inderdaad injectie
, een andere uitlaat komt er natuurlijk pas op als deze versleten is, het enige dat ik nog wil wijzigen is het pinkersignaal, want ik hoor niet wanneer mijn richtingaanwijzer opstaat, daar ik met mijn Lead erg veel elektronica problemen heb gehad, ga ik eerst eens horen...
Hello Folks,
Omdat mijn Honda Lead NHX 110 me de laatste tijd erg in de steek liet heb ik besloten om hem te vervangen door een Honda CBF 125.
Groetjes,
STYLUS3530
Ik neem aan dat het wphb het werkplaatshandboek betekend, weet er iemand of dit ook online te vinden is, misschien staan er zelfs al mogelijke storingen in zonder dat men het geheugen moet laten uitlezen.
Hello folks,
Bij mijn Honda Lead(info: Honda Lead NHX110 wil niet starten) heb ik denkelijk een storing in het PGM-FI systeem, weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder naar de handelaar te moeten, of kan het zijn dat de kleppen niet goed afgeregeld zijn?
Alvast hartelijk bedankt,
TSYLUS
Ondertussen heb ik de handleiding van de Lead teruggevonden, het oranje lampje dat eerst moet uitgaan bij de start is het storinglampje PGM-FI systeem(MIL). Bij functieomschrijving staat het volgende: "Knippert als er een storing in het PGM-FI-systeem(Programmed Fuel Injection...
Eergisteren was ik na de autohandel geweest voor een nieuwe bougie, Ik had een NGK CR7EH 9 nodig, echter hadden ze deze niet en gaven ze me een NGK CR8EH 9 mee, dit was dezelfde zeiden ze me(of dit zo is weet ik natuurlijk niet), maar hij zorgde voor een warmere start vertelde men mij, wel erg...
Gisteren heb ik geprobeerd om de storing zelf op te lossen. Als ik het contact opzette, ging zoals vermeld het lampje van het motormanagement aan en uit en tevens hoorde ik klikken onder de voorkap. Deze voorkap gedemonteerd en gekeken wat er klikte. Het was de voorste relais(OMRON/KYODEN) aan...
Ik begrijp echt wat jullie bedoelen, maar de scooter heft me al tamelijk veel geld gekost en eigenlijk wil ik er niet meer teveel insteken, vandaar ook mijn oproep hier, misschien heeft iemand al iets soortgelijk gehad.
Zou het kunnen dat dit de motormanagement eenheid is?
http://i45.tinypic.com/y2r2f.jpg
Als ik me niet vergis heeft men hierop vroeger een soort doctor rappart aangesloten, zie vroeger in de thread