Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In het blad Motoplus liep de duurtestmotor ook stuk door een probleem met een klep , deze hebben een nieuwe motor gekregen en sindsdien lees je niets meer over het probleem van motor 1.
Nu lees ik hier over diverse motoren die zijn stukgelopen , maar dat zijn alleen mensen die hier reageren ...
Ik begin nu wel af te vragen hoeveel 765's er al stukgelopen zijn. Nu weten we er van vier , maar hoeveel zijn het er echt.
Word het niet tijd dat Triumph met een terugroepactie komt , want je wil toch niet dat er straks wel slachtoffers vallen.
M.vr.gr.
Marcel.
Het blok van de Triumph is bij de Triumph importeur door een uit Engeland afgereisde delegatie gedemonteerd. De rechter inlaatklep van de middelste cilinder was afgebroken , waardoor er delen in de cilinder kwamen en zo de zuiger en zuigerwand hebben beschadigd. Omdat de zuiger direct in het...
Dit is 'm.
Oude houder eraf , deze in elkaar schroeven en weer monteren.
Orginele knipperlichten kun je weer gebruiken , enige lastige is het knap wegwerken van het kabelboompje in het opbergvak.
M.vr.gr.
Marcel.
Twee weken geleden heeft de Street een beurt gehad , maar de dealer heeft het er niet over gehad.(Ik heb er ook niet na gevraagd)
Tevens ook geen probleem mee gehad (ben een mooi weer rijder)
M.vr.gr.
Marcel.
September vorig jaar werd mijn Daytona van achter geramd door een automobiel , dus was ik iets eerder dan gepland toe aan een nieuwe motor.
Wilde toch wat rechter op zitten , dus gekozen voor de nieuwe Street : testen gelezen , motorbeurs en natuurlijk de proefrit , ik was verkocht.
Half...
Hierbij verkoop ik mijn uitlaat :
Arrow 3 in 1 uitlaat , Triumph Daytona 675 2004-2010.
Officieel voor op het circuit _O- , 100-105 db , dus geen E-keur.
Vraagprijs € 700,-
Ophalen in Heerhugowaard of Wognum.
M.vr.gr.
Marcel.
Rollerbankje werkt heel makkelijk :)
Voor je achterwiel leggen , motor erop duwen en dan motor gewoon op de zijstandaard zetten.
Je kan nu de ketting smeren zonder dat je steeds een stukje vooruit moet lopen of de paddockstand weer moet opzoeken.
Voordeel is ook dat het niet veel...