Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik reed vlak achter jullie toen dit gebeurde! Zag er lelijk uit! Kon telkens net niet dicht genoeg in de buurt komen om een inhaalactie te proberen.
Echter zag ik jullie de hele tijd vechten met elkaar, dus wachtte op een foutje dat er misschien gemaakt zou worden.
Ben dit jaar overigens over...
Ik rijd ook met de 809RST, zijn prima, rondetijden 1.52 op Assen.
De RST blokken hebben al duidelijk merkbaar meer bite dan gewone straatblokken.
Ben overigens ook wel benieuwd of het probleem nog speelt van de stukken die eruit breken in de regen de dual carbons.
Afstellen met lopende motor, en op bedrijfstemperatuur.
Want het blok zet behoorlijk uit in de hoogte waardoor de ketting strakker komt te staan.
Koud mag die best iets geluid geven. Warm moet het rustig zijn.
Heb hem ook in de carterstop. Na de koeler lijkt mij ook het beste. Heb er echter nooit werk van gemaakt. Denk dat die dan bij de oliedrukschakelaar moet o.i.d., deze zit direct na de koeler volgens tekening.
Ik meet de watertemperatuur en de olietemperatuur. Heb een olietemp. meter gemonteerd. Beide temperaturen zijn ongeveer even hoog uit na een tijdje op baan. Ook wel logisch vanwege de warmtewisselaar...
Die oplossing van jou ziet er ook prima uit. Belangrijkste is dat het koelpppervlak wordt...
Heb mijn motor ook klaar voor het aankomende seizoen. Voorvork van een CBR1000RR ingebouwd, en een extra waterkoeler.
Koelingsproblemen moeten zo verleden tijd zijn. Koelwater en olie werd vaak 120 graden, dat zie ik toch liever wat lager. :P
4 April even trainen met CRT en een week later...
Kunnen er soms al dagen worden gereserveerd bij crt? Want zie nu dat 4 april al vol is... of zal dit een foutje zijn?
Wil eigenlijk voor de 1e zac race even een dag trainen want mijn motor gaat redelijk uit elkaar deze winter.
In de zin van in de bandenwarmers gehad? Of met bandenwarmers de baan op? :')
Banden wel in de warmers gehad natuurlijk maar de banden waren echt niet heet meer na de races.
Kon de hand er makkelijk op houden,