Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geen blanke lak is gewoon gewichts besparing
V4 zonder desmo is in de toer modellen , lekker elke 30000 km kleppen stellen
Trellisframe , ik wil geen ktm of een Suzuki 650
Eenzijdig wiel ophanging , zwaar , duuronderhoud , onhandig
GP fietsen die worden gemaakt om te winnen
Nou vindt je dat nou echt , niet meer elke 10000 km een beurt waar je een hypotheek voor af moet sluiten , hoor erg weinig klachten over de motoren
En scooters zijn geweldig
Sjonge wat zal er mee geracet worden , beetje schijtziek van al die speciaaltjes , bij Ducati hadden ze op eens racereplicas , een stuk of zes allemaal heel zeldzaam , 20000€ meer prijs voor wat stickers en en plaatje , en wat denk je allemaal verkocht en waarschijnlijk geen van alle een meter...
Ach vond dat extra ding wel leuk , en hij was niet veel duurder bij easyparts , vraag me zelfs af of ze daar geen foutje hebben gemaakt want hij was op de meeste plekken incl verzenden 100€ duurder
Bij den biggelaar gaan de koppen er altijd af volgens mij , en ik denk niet dat de gemiddelde R veel km maakt , die staan vooral mooi te wezen , ookal omdat ze niet erg lekker rijden op de weg
Ik heb trouwens dit om mijn carb er aan te schroeven , origineel is het bij mikuni een rubber ding maar dat is na een tijdje niet lucht dicht , dat ding dat ik nu heb is al een jaar of 5 perfect