Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Werkt verdomde goed zo'n TL brug in zo'n oldskool suz of kawa.
@G, Jij bent wel de laatste die ik niet zou vertrouwen als het op degelijke constructie aan komt, maar ik ben altijd erg bang gemaakt als het om lassen op alu gaat. Kan dit zomaar gelast worden zonder zwak te worden?
ben ook geen expert. maar een 20x20x2 6060 alu profiel moet sterk zat zijn volgens mij. 6060 is prima spul, maar weet niet of het echt de best keuze is voor deze toepassing.
edit: maar voor staal kiezen is igg de makkelijkste keuze hier. bedenk je dat je ook nog allemaal beugeltjes moet...
Tips waar je beter alu kan krijgen weet ik zo snel ook niet, maar geloof mij dat je dat alu echt niet wil gebruiken daarvoor. Als je een erg goede constructie maakt zou die je misschien net kunnen houden, maar 1 goede hobbel op je pad, en je zit op je band.
Ik ben momenteel ook weer bezig met...
zou niet zo heel veel moeten uitmaken. in principe verminder je alleen de maximale toestroom van mix naar je cilinders. Meetje hetzelfde als je gashendel minder ver open draaien. Ik heb het andersom nooit gedaan met mijn motor toen ik de set er uit haalde. Als je nou merkt dat hij minder goed...
Dat zijn toch geen alu profieljes van de gamma waar je dat subframe mee gaat maken he? ik gebruik dat pisbakken alu ook veel op mijn motor, maar een subframe is het echt veel te zwak voor.
Ik heb mijn leidingen op maar laten maken bij een hydraulica bakker.
Hogedrukslangen en Koppelingen
weet niet meer wat ik kwijt was, maar was niet veel. 30-40 euro per slang ofzo?
[imgatt]
nee, nog even geen updates. Moest even wat dingen aan mijn waggel doen, maar das nu weer af. Deze week even met het kvs reservoir bezig geweest, maar dat is compleet gefaald. Dit weekend weer iets nieuws proberen.