Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanwege aanschaf auto moet ik met pijn in mijn hart afscheid nemen van deze heerlijke lichte scooter. Voor geïntresseerden staat er een advertentie in de te koop hoek van het forum: Yamaha nmax 125
Scheelt toch weer een paar munten. Kan je misschien de MT-03 Powercommander van kopen die op Marktplaats staat, al weet ik niet wat zoiets 2de hands moet kosten.
Is die echt stuk? Heb het zelfde gehad, en dacht toen ook dat de accu stuk was, maar het bleek dat de massa kabel niet helemaal goed op het frame aangesloten was. Volgens de monteur een bekende kwaal.
Vandaag voor het eerst in een bui terecht gekomen met de MT-03, en bij thuiskomst zag ik een beetje water in het doorzichtige buisje onder het luchtkamerhuis. Zitten akra dempers op de motor, en de slurf is verwijderd. Hebben anderen hier misschien ook last van, en is er iets tegen te doen...
Heb zelf de hoge buddy seat, en qua zithouding merkte ik geen verschil. Wel vond ik het makkelijker om vanuit zit houding te gaan staan, zeker als je al een tijdje rijdt.
Volgens het boekje:
Every two years replace the internal components of the brake master cylinders and calipers, and change the brake fluid.
Kijk zelf meestal naar de kleur, nieuw is de voeistof helder, hoe meer kleur de vloeistof heeft des te minder goed deze is.
Gewoon zelf doen, valt reuze mee. Olie en filter zou ik zeker vervangen. Remolie gewoon boven er in gooien, en gelijktijdig onder aftappen. Wel zorgen dat het bakje gevuld blijft, zodat je geen lucht in je leiding krijgt. Werkt prima zo.
Is volgens mij inderdaad gewoon een KTM achterlicht. Heb deze zelf ook, Brouwer had ze gewoon op voorraad. Was trouwens helemaal niet duur, en ziet er echt een stuk beter uit dan die oude. Is een los onderdeel, en past precies op het Husa 2004 frame zonder aanpassingen. Alleen aansluiting van je...
Aanduwen zou ik niet aan beginnen met een injectie 1 cylinder. Vergeet niet dat je die heuvel ook weer op moet. En wat doe je als die daarna ergens uitvalt.
Gewoon eerst naar de accu kijken, opladen en kijken of die dan start. Tijdens het starten spanning meten om te zien of de accu nog goed...
Had juist bij de dealer gevraagd wat het verschil tussen beiden was, en kreeg toen te horen dat het de katalysator betrof. Had die ballen ook nog nooit zo gezien op die uitlaat. Heb zelf me catalysator er uit gehaald, maar voor het vermogen hoef je dat niet te doen, maar het idee van een prop in...