Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij mij was het vroeger ook altijd, motor maar net rond krijgen.
Als ik direct een tweede keer moest starten ging het nog net.
Als de accu op is deze vervangen door een zwaardere.
Origineel is YTZ12S.
YTZ14s heeft zelfde afmetingen en geeft meer kracht bij het starten.
Te koop.
Zwarte topkoffer, in nieuwstaat.
Verkoop deze omdat ik zilverkleurige zijkoffers heb.
Wordt verkocht zonder slot(dit is te koop bij dealer).
Prijs € 250 plus eventueel verzending.
Zomerscherm zie foto's Het Super Tenere 1200 topic
Geen turbulentie maar veel wind.
Daar ga je automatisch minder snel mee rijden.
In de winter verhoogd tenere scherm met Chinees spoilertje.
Is er iemand die haakse ventielen geplaatst heeft ?
Op de achter velg zal het geen probleem zijn, maar de voor velg lijkt
me het niet echt mogelijk door de opstaande randen.
Welke diameter heeft het ventielgat ?
Gr, Sus
TDM is ook ne "valse trage".
Ik vond dat de TDM bij hoge snelheden en bij wind op kop nogal eens zweverig werd.
De TEN ligt meer als een tank op de baan.
Ik heb 5 jaar TDM 900 gereden, echter zonder ABS.
Mijn broer heeft mijn TDM overgenomen toen ik de 3 jaar geleden een Tenere van 2011 aanschafte.
Verleden jaar hebben we eens gewisseld van motor en wat me toen opviel was dat de TDM zo zwaar
de bocht inviel tov de Tenere.
Volgens mijn broer...
Bij mij zitten in de gewone verlichting Hid xenon lampen. Misschien is het daarom dat ze zo weinig licht geven. Ik heb de mistlampen een beetje lager gedraaid en dan geven ze licht net voor de motor.
Zijn de standaard mistlampen. Geven pover licht, maar staan bij mij altijd aan. Sinds ze aanstaan moet ik nog meer de helft keer hevig remmen voor verkeer dat uit zijstraten komt.