Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ga het denk ik nog een paar keer proberen met de beadbreakers om te kijken of ik daar een beetje handig in kan worden.
Als ik meer ruimte zou hebben om gereedschap op te bergen zou ik wel een apparaat kopen, lijkt me ideaal.
Bedankt voor de tips! Het is gelukt!
Het kostte aardig wat zeep en kracht om de band echt in het midden van de velg te krijgen maar daarna ging het wel goed.
Toen hij eenmaal goed naar het midden was gedrukt werd de band een stuk soepeler.
Ik denk dat ik hiervoor de band toch niet goed genoeg...
Vandaag ben ik met goede moed begonnen met het wisselen van mijn voorband (BT023 120/60).
Voorheen is het gelukt met Motion Pro beadbreakers.
Het onderstaande filmpje laat zien hoe het makkelijk zou moeten gaan:
De band kan ik wel van de velgrand "breken" maar hij is zo stijf dat ik de...
Tjah, zit je met pekel. Moet dan weer afgespoeld en nat weggezet worden maar misschien is het wel weg te houden met een een ritje per week. Ik ga dat iig proberen.
Balen, had gehoopt dat het met een afdak wel goed zou gaan. De overkapping is 4 bij 2.5 meter ongeveer. De overkapping zit aan het huis vast aan 2 zijdes (1 lange en 1 korte zijde). De andere korte zijde bestaat uit een muurtje van 2 meter waar wel wind overheen kan. Voorzijde is volledig open...
Mijn motor staat droog onder een afkapping maar er komt toch schimmel op.
De motor staat zonder hoes in de open lucht.
Ik snap niet hoe het kan dat er toch steeds schimmel op komt, ventilatie genoeg lijkt me?
Als ik er een hoes omheen doe wordt het nog erger..
Ik rijd wel de winter door en zet...
Ik heb wel eens een carburateur gezien van een kawasaki klr die volledig vol zat met aanslag. Monteur gaf aan dat het door e10 kwam en raadde me aan met m'n ktm 690 e5 te tanken. Die 690 heeft injectie dus ik ga er vanuit dat hij er mi der gevoelig voor is. Wat die klr betreft vraag ik me af of...
Zag deze vandaag toevallig staan bij een schuuruitverkoop. Harley AMF? 2500,- maar geen kenteken en loopt niet geloof ik (wel compressie). Geinig ding!
Zo te zien kun je die ook gebruiken als dr schakel die je wilt breken op het achtertandwiel zit? Dat is naar mijn mening echt een groot voordeel.
Bij de D.I.D. tool kan dat niet helaas, die moet volledig om dr ketting heen zitten.
Tot nu toe is de slijptol elke keer de oplossing maar een goede tool heeft eigenlijk wel heel erg de voorkeur. Dat maakt de klus weer leuk om te doen. Daarnaast had ik nu een nieuwe ketting die wat schakels te lang was en gekort moest worden en dan is het toch wel spannend omdat ik bang was om...
De D.I.D. tool werkt voor mij niet zo goed, dat pennetje om de ketting te breken is al 2x afgebroken.
Dit ligt aan mezelf uiteraard omdat ik te snel wil en soms de tool niet helemaal recht houd.
Maar je moet hem recht houden, en met twee sleutels kracht zetten. voor mij is dat te lastig...