Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou hem gewoon kopen. Motor rijden is voor de meeste een passie en moet je dus gewoon kopen waar je hart ligt. Vallen kan altijd gebeuren. Mijn eerste motor (750) heb ik nooit laten vallen en rijd ik nog steeds. Na een paar jaar voor de lol een 125 er bij gehaald puur voor de fun en dat ding...
Ik zou vaker willen rijden maar helaas past mn "hoofd" motor op t moment niet in de schuur en staat hij bij mn zwager. Vorigjaar op beide motoren bij elkaar 2000km gereden dus beetje weinig 🥲
uiteraard ben ik mij daar bewust van ;) maar defensief rijden en het verkeer lezen scheelt een hoop. Uiteindelijk ben je als motorrijder altijd de sjaak als er echt iets buiten jouw om gebeurt. Kan ook op de linkerbaan gebeuren :)
Met gps ongeveer -5kmpu maar ik zie daar nooit het nut zo van in. Meeste voertuigen zijn ook niet geeikt en heft het elkaar weer op. Als ik ''100'' rij dan rijdt de automobilist dat ook.
Ja als je echt tegenwind hebt zoals met deze dagen dan is het zeker afzien. Maar goed ik rijd dan ook niet...
Mijn msx125 haalt de 115 met een beetje gunstige wind makkelijk, met tegenwind de 100 wel maar ik weeg dan ook maar 70kg. Maar inderdaad 15pk zou leuker zijn haha. Maar ja snelweg blijft natuurlijk geen feest. Maar ik heb echt nog nooit gevaarlijke dingen meegemaakt met andere bestuurders. Ligt...
Je moet er niet mee rijden zoals je met een snelle motor doet op de snelweg, rechterbaan en soms even middelste is prima te doen met een msx125 hoor ;) ben er al meerdere keren tientallen kms mee over de snelweg geweest. Leuk is anders maar het is echt wel te doen als het moet. Ik ken mensen die...
Ze kunnen het niet verplichten nee. Maar ze mogen wel bepalen wie ze wel of geen les geven. Bij mijn rijschool mocht je ook weer naar huis als je in een normale spijkerbroek aan kwam.
428 ketting is zeker een aanrader. Merk vrijwel niks in vermogen en top snelheid maar is veel soepeler en ziet er beter uit. De clutch lifter plate is ook vervangen en nieuwe 60% sterkere veren. Koppeling voelt nu een stuk beter aan in elk geval ;)
Ik heb een dikkere 428 gemonteerd met andere tandwielen. Na research zie ik dat veel mensen er vrijwel niks van merken op vermogen. Ben benieuwd of dat daadwerkelijk zo is en laat het weten als ik mijn koppeling heb gefixt
Did is altijd goed maar 420 zal altijd snel blijven rekken op de grom afhankelijk van je rijstijl. Sommige mensen upgraden daarom naar 428. Let op wel tandwielen ook vervangen dan voor 428. Dan heb je ook O ringen overigens.