Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lijk dus eerlijk? Ik hoef het onderste uit de kan niet, maar ik zou ook niet graag later te weten komen dat ie 2000 euro kon gaan bij een dealer. Dat ik niet hetzelfde kan krijgen als bij een particulier ben ik me van bewust en ben ik ook bereid op te geven.
ps:
Ik heb er vier jaar...
Ik ben bij enkele handelaars geweest. Eén iemand wou hem niet kopen, één iemand bood 1200 euro en een ander 1400. Is wel zo'n 200-300 euro minder dan ik dacht, maar blijkbaar is mijn kettingset aan vervanging toe (was inderdaad nog altijd de originele van 10 jaar terug) voorband is niet optimaal...
Het is niet dat je kan zeggen dat je gemiddeld zoveel procent minder krijgt? Voor duizend euro zou ik nog eens moeite willen doen, maar voor 500 euro niet. Het is mij die moeite niet waard dan.
Ik zat er al een tijdje mee te spelen in mijn hoofd, maar het is beslist. Ik wil af van mijn motor. Ik rij er bijna nooit meer mee, aangezien ik het niet meer nodig heb voor woon-werk verkeer en voor het plezier heb ik geen tijd.
Ik wil niet het onderste uit de kan en zou hem daarom...
Wat wil je dat ik zeg? Ik gebruik hem voornamelijk voor woon-werkverkeer? Hoeveel kilometers jij rijdt doet toch niet ter zake? Goed, ik rij maar 4000 km per jaar en gebruik hem niet dagelijks? Niet verdacht nu? O-)
Koppelingshandvat afgebroken.
Gebruik hem voor woon-werkverkeer. Is 16 km per dag heen en terug. Bij heel slecht weer gebruik ik de wagen. Zo'n 4000 km per jaar rij ik ongeveer.
Begrijp echter niet de relevantie voor dit topic?
Met alle respect voor uw mening maar 1800 euro vragen zou...