Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zomaar wat test-gedachten:
* Extra massakabel trekken op diverse plekken.
* heb je misschien LED knippers en nog een normaal knipperrelais?
* sluiting in knipperlichten of -relais?
* linker stuurschakelaar vervuild met lekstroom oid?
Maar, laat ook op die bank dan niet alleen accelererende runs doen, maar juist ook lange stukken constant met weinig gas, en daarna iets gasbij. Net als in de praktijk waar je probleem optreedt.
Ik heb vergelijkbaar gehad toen ik (zonder verdere aanpassingen als powercommander) lambda-eliminators probeerde.
De motor ging bij constant toerental steeds armer lopen, en pakte niet meer mooi op bij kleine gas-aanpassingen. Pas bij wat meer gas pakte hij ineens wel.
De powercommander is...
Is ff wennen idd. Had ik eerst ook toen ik van 36-1 naar 2003 vtec ging.
Heb je al flapper en pairvalve mods gedaan? Daar wordt hij onderin soepeler van, waardoor je mogelijk iets lager in toeren gaat rijden (versnelling hoger dus), en zo net onder het vtec moment blijft bij normaal verkeer.
Er zijn zeeer grote verschillen tussen de merken kwa viscositeit van 10W, 15W etc.
De Amerikaanse eenheid "stokes" biedt al meer houvast.
Maar de enige goede methode is WP veren (of een ander goed merk) EN de BIJBEHORENDE olie van datzelfde merk.
Klinkt bot, maar ik heb ik weet niet wát...
BMW R1200S
€ 4.995,00
https://link.marktplaats.nl/m1721951603?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Verkocht. Dat ging snel!