Recente inhoud door Teemong

  1. Teemong

    Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

    SRAD weer de jaarlijkse grote beurt gehad :)
  2. Teemong

    Suzuki intruder vs800

    In mijn scootertijdperk waren er speciale Aprilia SR Spiderman editions, krijg flashbacks van jouw foto’s:')
  3. Teemong

    Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

    Top thanks!
  4. Teemong

    Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

    Is dat een digitale of fysieke versie?
  5. Teemong

    Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

    Waar haal jij deze info vandaan? Heb je toevallig een handboek voor een 99 SRAD? Heb ‘m wel van de SRAD 600 maar de 750 is toch ff anders hier en daar
  6. Teemong

    Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

    Wat is dan het voordeel van een handmatige NAKS als de vervangingsfrequentie zo laag ligt? Zie vaak dat ze dan ‘maar’ voor een handmatige gaan want internet (ben oprecht gewoon nieuwsgierig)
  7. Teemong

    Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

    Heb je toen alleen de ketting laten vervangen of ook de NAKS? En zo ja, voor dezelfde of voor een handmatige? Zit momenteel zelf ook rond de 40k kms namelijk
  8. Teemong

    Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

    We rijden niet allemaal al 20 jaar motor he ;)
  9. Teemong

    Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

    Kijk, daar hebben we wat aan. Thanks!
  10. Teemong

    Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

    Die bedoel ik inderdaad, had misschien beter met klok mee/tegen de klok in moeten zeggen. Wat doet veervoorspanning met het rijgedrag? Ik heb van motorische techniek wel de basale sleutelkennis maar van vering heb ik echt geen kaas gegeten:+
  11. Teemong

    Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

    Het gaat idd om de USD vork (‘99 SRAD 750). De twee bovenop de poten (met S en H) hebben dus niks te maken met de stijfheid van de ingaande demping, en moet dus aan de slag met de adjusters onderaan de poten? Uitgaande demping is verder prima, ben puur op zoek naar een oplossing voor het...
  12. Teemong

    Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

    Vraagje, bovenop de vorkpoten van m’n SRAD kan ik de demping instellen (S linkerkant, H rechterkant). S en H staan voor soft en hard neem ik aan. Kan iemand mij vertellen hoeveel slagen deze te draaien zijn? Is het een kwestie van S naar H draaien of moet het een volle slag (of meerdere) zijn...
  13. Teemong

    Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

    Neigde al naar deze, had ze ook op mijn Honda CBR. Thanks voor de tip, deze zijn 't geworden
  14. Teemong

    Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

    Mijn SRAD 750 is toe aan nieuwe remblokken. Aanraders/tips voor goeie blokkies?
  15. Teemong

    Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

    Hoeveel scheelt die R6 hendel "uitslag" tov een SRAD hendel? Klinkt als het overwegen waard.
Terug
Bovenaan Onderaan