Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat is dan het voordeel van een handmatige NAKS als de vervangingsfrequentie zo laag ligt? Zie vaak dat ze dan ‘maar’ voor een handmatige gaan want internet (ben oprecht gewoon nieuwsgierig)
Heb je toen alleen de ketting laten vervangen of ook de NAKS? En zo ja, voor dezelfde of voor een handmatige? Zit momenteel zelf ook rond de 40k kms namelijk
Die bedoel ik inderdaad, had misschien beter met klok mee/tegen de klok in moeten zeggen. Wat doet veervoorspanning met het rijgedrag? Ik heb van motorische techniek wel de basale sleutelkennis maar van vering heb ik echt geen kaas gegeten:+
Het gaat idd om de USD vork (‘99 SRAD 750). De twee bovenop de poten (met S en H) hebben dus niks te maken met de stijfheid van de ingaande demping, en moet dus aan de slag met de adjusters onderaan de poten? Uitgaande demping is verder prima, ben puur op zoek naar een oplossing voor het...
Vraagje, bovenop de vorkpoten van m’n SRAD kan ik de demping instellen (S linkerkant, H rechterkant). S en H staan voor soft en hard neem ik aan. Kan iemand mij vertellen hoeveel slagen deze te draaien zijn? Is het een kwestie van S naar H draaien of moet het een volle slag (of meerdere) zijn...