Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is vanwege milieu eissen, dat kan er met een ECU flash wel uit gehaald worden ;)
En een 4 cilinder moet je toch wat hoogtoeriger rijden dan een 2 of 3 cilinder.
Laat m'n gsxs 750 niet onder de 8000 RPM komen als ie warm is en we rijden.
Daar onder is het gewoon te tam in vergelijken met de...
Heb je niet het originele boekje bij de motor, waarbij de vorige eigenaar (1e eigenaar) met naam wordt genoemd?
ECU Flash kost volgens mij iets van €400.
Ik heb nog steeds de originele Bridgestone S21 onder m'n GSXS 750 liggen.
Inmiddels 6.200 Km er op staan en kan nog wel even mee.
Dus vindt deze levensduur al prima, ben nog van vroeger gewend dat een band na 5K kom compleet kaal was.
Dit komt niet echt van poetsmiddelen of je moet hele agresieve gebruikt hebben.
Maar bij de 1290 waren de velgen ook slecht gespoten en snel beschadigd.
Wat kleine updates aan de motor gedaan:
-Bar End spiegels
-Uitlaat steun
-Angel Eye led lamp
-Knipperlichten in de koplamp
-Kleine knipperlichten achter
-Duo Seat cover
750 voor beginners?
Als ervaren rijder heb ik er meer dan genoeg lol op.
Vindt de 1000 een stuk tammer aanvoelen en dat terwijl ik jaren op een 1000 2 cilinder heb gereden.
Maar ieder z'n ding.
Dat is het met banden ook, de een zweert bij Michelin de ander bij Bridgestone, Dunlop, etc.
Vindt de...