Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een originele kunststof bashplate / carterbeschermer die alleen maar in de weg ligt. Kan ik iemand daar blij mee maken? Bij interesse graag ff een pm. Afhalen in Arnhem.
Ik heb een zelfde situatie, zo'n 7 jaar niet gereden en dit jaar weer opgestapt. Waar ik nu veel aan heb is om de AVB oefeningen te doen. Op een leeg parkeerterrein pionnetjes neerzetten en lekker aan de gang. Saai, maar het legt wel de basis om deze motor goed onder controle te krijgen. Als ik...
Gister eens wat meer onderzoek gedaan waarom ik toch het gevoel heb met zulke opgevouwen benen op de fiets te zitten (voordat ik serieus geld aan een verhoogd zadel ga/wil uitgeven). Blijkt dat er een -35mm verlagingskit op gemonteerd is:+. Dus nieuwe originele suspension links besteld en kijken...
Ik heb les gehad op een ER6N en daar was ik erg enthousiast over, als ik opnieuw een eerste motor zou kunnen kopen zou dat 'm zeker worden in plaats van een dikke supersport (ik mocht nog meteen op vol vermogen beginnen:+). Dus vanuit mijn eigen ervaring kan ik die aanraden!
Ik ben op zoek naar de regelunit en relaiskastje van een setje Oxford V7 heatgrips. De handvatten zelf heb ik niet perse nodig. Heeft iemand nog iets liggen?
Bedankt voor alle reacties, de moer in kwestie gaat gewoon terug op z'n plek. En het was me inderdaad met name om de lagers e.d. te doen. Maar ik ben eerst even zoet met 13 jaar vuil eraf bikken.. my god wat is het ding smerig :o
De werkplaatshandleiding schrijft voor om 'm te vervangen, dus ja, dat volg je maar braaf.. de moer is verder onbeschadigd. Ik denk dat ik dan inderdaad met de loctite oplossing mee ga. Bijzonder is wel dat je de achterwielmoer (zelfde artikelnummer) niet hoeft te vervangen, terwijl je die toch...
Vraagje:
Ik wil de achterbrug demonteren t.b.v. (preventief) onderhoud, gezien de staat waarin de fiets is lijkt het mij niet verkeerd. Hierbij moet er een moer worden vervangen (eenmalig gebruik) met nummer:
10
95604-16200
NUT, U FLANGE
(betreft dezelfde moer als de achterwielborgmoer)...
Het werkplaatshandboek zegt niets over het buiten werking stellen van dit mechanisme om de compressie te meten, dus ik neem aan dat het niet nodig is. Maar je vraagt het natuurlijk niet voor niets. Waar loop je tegenaan?
Hi all,
Korte intro, ik ben sinds dit weekend eigenaar van een Tenere 660! BJ 2010 met <30k op de teller.
Het plan:
Flink onder handen nemen, vertroetelen, onderhouden etc.
Wat er waarschijnlijk gebeurt is een beurtje en lekker doorraggen :+