Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ging er ook doorheen. Flinke rookwolk bij de motor voor mij. De rest naar huis maar beetje op eieren gereden en gelijk de boel (vooral de banden en remschijven) afgespoten thuis. Dat was een beste plas diesel. Reed jij bij mij in de buurt? Ik op een BMW GS met witte jas en gele tas achterop...
Leuk hè, achteruitrijders. Ik heb hetzelfde gehad met een klein formaat vrachtauto, ook toeteren, achteraf zei de chauffeur "ik hoorde wel iemand toeteren toen ik achteruit reed, maar ik zag niemand dus reed ik maar door". Tsja. Wel alle schade netjes vergoed gekregen toen.
Altijd in je achterhoofd houden dat aankomen belangrijker is dan als éérste aankomen. Als er iemand langs wil die denkt dat het sneller moet, even invoegen bij een gaatje, voetje uitsteken om te laten weten dat je ze gezien hebt en ze er langs kunnen.
Ik heb de laptop in een duffel tas, onderin de tas zit een dubbele laag "noppenschuim". En dit gaat alweer een tijdje (jaren) goed. Bovendien heb ik in de tas nog genoeg ruimte over voor schoenen, broek, boterhammen en een appeltje! De tas gaat met een spin achterop.
Het valt mij wel op, naarmate de motor jaren vorderden, ik steeds minder van zulke momenten meemaak waarop ik niet gezien wordt of niet serieus genomen wordt. Zou het dan toch ook voor een deel aan de rijstijl van de motorrijder liggen misschien?
Misschien is het een idee om eens bij dealers je licht op te steken. Stel me zo voor dat die het ook wel leuk vinden om een mooie klassieker in de showroom te hebben. En zet er dan een bordje bij dat 'ie eventueel te koop is. Wie weet.
Verder zijn we erg benieuwd naar de foto's!
En jawel! Gaskabel mannetje uit het vrouwtje geschoten, na "corrigerende maatregel" en inregelen motronic (voor de zekerheid) loopt 'ie weer als een zonnetje!
Bedankt!!