Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Standaard banden waren heel erg glad in de regen, koppeling moest zeer geregeld worden bijgesteld (om de 2000km zeker), bij warm weer lekte hij benzine dit kwam doordat de benzine verdampte en zo in de overloop terecht kwam, veringen waren niet te doen bij duo rijden en/of bagage (bij solo...
Zoals Wimper weet, maar de rest hier nog niet, heb ik sinds kort ook een Duke390 nieuw gekocht. Rijdt fantastisch goed maar heb een klein probleempje. Starten doet die altijd van de eerste keer. Maar vertrek ik met koude motor dan is hij super gevoelig om stil te vallen. Het is precies of de...
Die heb ik ook nog gehad, geen idee meer of ik toen nog in dit topic iets gepost heb of niet (ik vermoed van wel). Was een fijne motor met een aantal kwaaltjes die eigenlijk niet hoorde en niet exemplarisch waren. Zo zijn de standaard banden net palingen als het geregend heeft, de koppeling...
Knipperlichten automatisch uit is nieuw voor mij. Ik vergeet eigenlijk nooit mijn knipperlichten af te zetten en dus ook nog nooit kunnen opmerken dat ze uit zichzelf zouden uitgaan. Wordt vervolgd...
Tja die flippers aan het stuur voor de knipperlichten... ik vind zou het niet willen wisselen tegen een yapans knopje, het geeft aan bmw een eigen identiteit. Al hebben ze nu in Duitsland ook bij de recentere modellen ingezien dat zo een yapans knopje wel zijn voordelen heeft.
Mijn...
Lees het topic maar meer eens door en je zal zien dat je niet alleen bent met dit probleem. Dit is trouwens één van de redenen dat ik uiteindelijk geen Integra meer heb. Zelfs na een zadelaanpassing was het niet opgelost. Ik hoop dat jij wel kan wennen uiteindelijk.
Ik had ook die vraag aan mijn Honda dealer gesteld, maar die zei dat het niet mogelijk was. Maar dat is ook geen garantie want hij monteerde enkel de dingen die "plug and play" waren.
Ik persoonlijk vind dat een foute redenering. Als je een wave koopt, is dat puur voor een oerbetrouwbaar, super zuinig en praktisch vervoermiddel te hebben voor in en rond de stad (en zelfs nog veel verder als je dat wil). Wat dan de latere verkoopswaarde gaat worden, zou je worst moeten wezen.
Ik had mijn standaard 12V stekkertje rechtstreeks aan de batterij laten aansluiten bij mijn 1ste onderhoud. Is wel wat arbeidsintensiever dan een nieuw kabeltje trekken van de batterij, maar ik vond dat mooier en praktischer. Al is dat bij de Integra niet echt noodzakelijk een (druppel)lader...
Volgens mijn dealer die al 30jaar in het vak zit, en dus ironisch genoeg, begonnen is in het bouwjaar van mijn moto, zijn de K75/100 blokken de allerbeste die bmw ooit gemaakt heeft. Bij regelmatig onderhoud en olie op pijl houden, gewoon niet stuk te krijgen. Nu het electrisch systeem is...
Ondertussen mijn k100rt bij de dealer afgezet, problemen gingen mijn zeer beperkte technische kennis te boven. Massa contacten waren zeer slecht, ook regelaar geeft rare metingen. Dus dealer heeft contacten opgeschuurd, een extra massakabel bijgelegd, nieuwe regelaar geplaatst, ook nieuwe...
Iedereen heeft zijn mening nu kunnen geven. De mijne is dat ik hier nog blijf komen, net omdat ik met de mensen hier zo een goede band heb en ik jullie niet kan missen, zelfs al heb ik geen Integra meer. IK haat ruzie's, dus aub, praat over wat je wil zolang het maar gezellig is. :]