Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zijn E-keur en helemaal nieuw.
Ik heb isolatie rond de inlaat kanalen en zo'n luchtfilter met plaatje erboven (mwr).
Zou verder niet weten hoe inlaat geluid stiller te krijgen.
Navraag gedaan bij mvs, te veel flow restrictie kan motor schade als gevolg hebben.
Nouja, dan maar ff door sparen en 2 andere dempers aanschaffen. Voor nu gas los bij de meet palen. Had 95dB op Zandvoort, grens is 93dB en 103dB op Assen, grens was die dag 101dB.
Mvg,
Thijs
Hoi,
Mijn racer heeft een titanium uitlaat systeem met 2 dempers. In beide dempers zit een dB killer, met deze opstelling is de motor afgesteld op de testbank.
Nu krijg ik nog steeds zwarte vlaggen vanwege teveel geluid op Assen en Zandvoort.
Ik heb een tip gekregen de dB Killers bij de...
De eerste plaat is een frictie plaat, deze zit tegen de naaf. Er zit wel een ring/veer tegen deze naaf die de 1ste stalen plaat raakt. Waarschijnlijk heeft het hier mee te maken. Maar dan nog, waarom levert EBC een set specifiek voor mijn model fiets zonder gladde stalen plaat. Wellicht dus niet...
De huidige stalen koppeling platen van mijn gsxr1000 L2 racer zijn blauw. Naast de frictie platen wil ik deze daarom ook vervangen.
Het valt me op dat de aftermarket set van EBC andere stalen platen heeft ivm de OEM platen.
De OEM stack heeft 1 gladde stalen plaat die volgens het wphb als...
Meten is weten. Maar je meet statisch. Hoe ga je dit vertalen naar de geometrische vervorming tijdens belasting, en hellingshoek? Ik ga voor het gemak toch uit van wat de producent claimt. In de praktijk heb ik ook geen nadeel ondervonden. Al rij ik natuurlijk niet op de limiet zoals de profs.
Een hogere band betekent niet automatisch dat de omtrek toeneemt tijdens belasting. Dit heeft te maken met de wang vd band en de vervorming. Ik heb afgelopen seizoen met dunlop moto2 banden gereden, 190/75 achter, 120/75 voor. Dit kon zonder geometrie aanpassing. Zelfs wanneer ik de achterband...
Mijn ervaring is dat een regenband aan de voorzijde veel minder te voorduren krijgt dan de achterband in opdrogende omstandigheden. Ik wissel in die omstandigheden alleen mijn achter velg voor een m9rr. Daarnaast voor Pirelli en metzeler regenbanden geldt dat de druk omlaag moet bij een warmere...