Recente inhoud door Thijzel

  1. Thijzel

    dB killer race motor

    Zijn E-keur en helemaal nieuw. Ik heb isolatie rond de inlaat kanalen en zo'n luchtfilter met plaatje erboven (mwr). Zou verder niet weten hoe inlaat geluid stiller te krijgen.
  2. Thijzel

    dB killer race motor

    Bedankt voor de info.
  3. Thijzel

    dB killer race motor

    Is een 4-2-1 systeem, met een eind splitsing. 2 link pijpen, 2 dempers.
  4. Thijzel

    dB killer race motor

    Navraag gedaan bij mvs, te veel flow restrictie kan motor schade als gevolg hebben. Nouja, dan maar ff door sparen en 2 andere dempers aanschaffen. Voor nu gas los bij de meet palen. Had 95dB op Zandvoort, grens is 93dB en 103dB op Assen, grens was die dag 101dB. Mvg, Thijs
  5. Thijzel

    dB killer race motor

    Ga ik doen
  6. Thijzel

    dB killer race motor

    Gsxr1000, Leo Vince. Maakt dit uit dan?
  7. Thijzel

    dB killer race motor

    Hoi, Mijn racer heeft een titanium uitlaat systeem met 2 dempers. In beide dempers zit een dB killer, met deze opstelling is de motor afgesteld op de testbank. Nu krijg ik nog steeds zwarte vlaggen vanwege teveel geluid op Assen en Zandvoort. Ik heb een tip gekregen de dB Killers bij de...
  8. Thijzel

    Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

    Wat houdt die type 2 dag in qua dB limiet? Type 1 is volgens mij 101dB dynamisch gemeten.
  9. Thijzel

    Koppeling platen staal typen

    Ja klopt, niet de plaat maar de ring. Contact gehad met leverancier, mag gewoon gladde plaat vervangen voor 1 met textuur. Ga ik maar doen dan.
  10. Thijzel

    Koppeling platen staal typen

    De eerste plaat is een frictie plaat, deze zit tegen de naaf. Er zit wel een ring/veer tegen deze naaf die de 1ste stalen plaat raakt. Waarschijnlijk heeft het hier mee te maken. Maar dan nog, waarom levert EBC een set specifiek voor mijn model fiets zonder gladde stalen plaat. Wellicht dus niet...
  11. Thijzel

    Koppeling platen staal typen

    De huidige stalen koppeling platen van mijn gsxr1000 L2 racer zijn blauw. Naast de frictie platen wil ik deze daarom ook vervangen. Het valt me op dat de aftermarket set van EBC andere stalen platen heeft ivm de OEM platen. De OEM stack heeft 1 gladde stalen plaat die volgens het wphb als...
  12. Thijzel

    Circuitbanden-Topic

    Meten is weten. Maar je meet statisch. Hoe ga je dit vertalen naar de geometrische vervorming tijdens belasting, en hellingshoek? Ik ga voor het gemak toch uit van wat de producent claimt. In de praktijk heb ik ook geen nadeel ondervonden. Al rij ik natuurlijk niet op de limiet zoals de profs.
  13. Thijzel

    Circuitbanden-Topic

    Een hogere band betekent niet automatisch dat de omtrek toeneemt tijdens belasting. Dit heeft te maken met de wang vd band en de vervorming. Ik heb afgelopen seizoen met dunlop moto2 banden gereden, 190/75 achter, 120/75 voor. Dit kon zonder geometrie aanpassing. Zelfs wanneer ik de achterband...
  14. Thijzel

    Circuitbanden-Topic

    Mijn ervaring is dat een regenband aan de voorzijde veel minder te voorduren krijgt dan de achterband in opdrogende omstandigheden. Ik wissel in die omstandigheden alleen mijn achter velg voor een m9rr. Daarnaast voor Pirelli en metzeler regenbanden geldt dat de druk omlaag moet bij een warmere...
  15. Thijzel

    Het Circuit Rondetijden Topic (Lees OP!)

    Nieuwe tijd Assen langzame Ruskenhoek. 01:54.492 Thijzel - Suzuki gsxr1000 2012
Terug
Bovenaan Onderaan