Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dat stukkie text komt van mark van madracing, iig als hij die bank van hem in DIN laat meten komen er veel hogere dingen uit dan wanneer hij op SAE staat...
maar goed, via mij schiet dit niet op :+ als je met hem wil discussieren kan je ff mailen naar mark@madracing.nl
mark meet wel...
jij bent vast zo'n vervelende mid-life crisis harley man die 1x per jaar de motor onder de stofhoes uithaalt om er even 25km op te zetten... omdat door je eigen luie onwetendheid alles aan je brakke brik vastgerot en over de datum is sta je langs de kant en dan nog gaan staan foeteren omdat je...
WTF? ik leg het ook maar uit zoals ik het bij de testbank goeroe hoor :+
en ik stel niet dat DIN slechter is, het drukt een optimistischere waarde uit volgens mij althans :P
zal het nog eens navragen ;)
je uitleg van het verschil is precies ook wat ik ervan weet, alleen draait 1 van ons...
SAE zijn de echt gemeten waardes aan het achterwiel, dus die zullen altijd lager liggen dan de DIN waarde. Aangezien het in het echie natuurlijk om de achterwiel Pk's gaat en DIN wordt berekent aan de hand van wat er aan het achterwiel gemeten wordt.... kan je eigelijk stellen dat de enige reden...