Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
als aanvulling op hierboven, een goedkopere motor inruilen is eventueel mogelijk, aangezien ik toch nog motor wil blijven rijden, minimale bijbetaling is 2000,-
dus mocht je een duurdere motor in willen ruilen dan is dit niet mogelijk
te koop een mooie en exclusieve Yamaha R1 in een mooie unieke kleur (paars parelmoer), deze kleur moet je in het echt gezien hebben dit is echt een super kleur. de motor verkeerd in een zeer goede staat, hij is van 16-06-2000 en heeft pas 22.000 km gelopen.
de ketting + tandwielen zijn nog goed...
origineel kan je deze toch niet kopen? dan moet je toch de volledige vlooternaadlen vervangen dacht ik.
de ringetjes zijn wel benzine bestendig (zijn o ringetjes voor dit soort toepassingen (automotive) het zijn idd de ringetjes die om het busje heen zitten waar de vlotternaalden in vallen...
ja dat geloof ik wel, nu zeker.
ik ben erachtergekomen wat de lek veroorzaakte
op de vlotternaalden zat een rubberen o ringetje
deze zag er nog goed uit, ik denk ik vervang deze voor de zekerheid maar voor universele o - ringetjes (dat kost ook bijna niks)
maar ik wou de originele ringetjes...
nee hij ging wel vaker het circuit op volgens mij, zat ook asfalt op de banden toen ik hem kocht :P nu nog steeds op de uiterste zijkanten trouwens :P
ik heb ergens gelezen dat ze dan weleens anders afgesteld werden waardoor ze in het lage toerengebied slecht rijden (dat doet de mijne ook)...
motor heeft pas 18.000 km gelopen vandaar dat ik het ook raar vind
wat kost zo'n kitje ?
waar kan ik mijn motor het beste af laten stellen (voor een redelijke prijs)
(vorige eigenaar is er weleens mee het circuit op geweest dus het kan ook zijn dat hij niet helemaal goed afgesteld staat)
mijn yamaha R1 uit 2000 liep heel slecht, bij koude motor stotterde de motor, hij begon ook benzine te lekken, eerst een klein beetje, later lag er echt een hele plas onder motor.
de benzine die lekte kwam uit het ontluchtingsslangetje die onder bij mijn standaard zit
nu heb ik mijn...
hij doet het weer.
ik had de kabels idd iets te strak staan
zoals ik het tot nu toe kan zien lekt hij ook niet meer, dit is natuurlijk nog wel even afwachten, laten we hopen dat het zo blijft :D
dan waren mijn vlotternaalden toch vervuild
iedereen bedankt voor de het advies
hij doet het weer.
ik had de kabels idd iets te strak staan
zoals ik het tot nu toe kan zien lekt hij ook niet meer
dan waren mijn vlotternaalden toch vervuild
iedereen bedankt voor de het advies