Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ha, niet alleen de inlaat is anders maar de uitlaat poort staat ook iets anders kwa hoek......dus uitlaat ook nog ff aanpassen.......spruitstuk heb ik al aangepast en die zit er weer op, de carb staat weer netjes recht......
Juist Niels, dus zoals ik al zei heb ik een daytona spruitstukje nodig.....
Het blokje zit al in elkaar alles past perfect Niels.....het is de 4 klepskop en de 160cc cilinder, heb me vergist, ik had een paar berichten eerder erop gezet van 155cc naar 175cc maar dat klopt niet, het zou 175 cc...
Tom, ik bedoel eigenlijk dat de carb te schuin komt te staan waardoor hij gaat lekken vanuit de vlotterbak, die draaiplaat heb ik ook maar helpt niet in dit geval, ik heb een daytona spruitstuk nodig denk ik die zijn recht ( de flensen staan haaks op elkaar).
Ff geshopt bij leertouwer, een aantal uitlaat pakkingen gehaald, een 18 tands voortandwiel, wat olie, een cateye achterlicht, en een poulitrekker, de slagschroevendraaier bij een automaterialen zaak gekocht, ontstekings plaat is los, maar ik kom er nu achter dat het spruitstukje waarschijnlijk...
Vandaag even op stap Tom, moet inderdaad zo'n slagschroevendraaier in huis hebben......Heb er wel een gehad maar ooit eens uitgeleend, maar ja aan wie ook weer he.........
Blokjes omgewisseld, maar waarom zetten ze in godsnaam de ontstekingsplaat met 2 kruiskopschroeven vast, dat is toch vragen om moeilijkheden, en die heb ik nu dus ook, schroeven zitten zo vast dat mijn grootste schroeven draaier bij de kruiskop afgebroken is..........hhhhhmmmmm dat wordt boren...
Vandaag motor blokje wisselen, 155cc gaat eronder vandaan, en de geupgrade 155cc naar 175cc gaat er vanavond onder......
Het 155cc blokje gaat eronder vandaan voir groot onderhoud en misschien een upgrade naar 190cc, zal het gat voor de cilinder iets groter moeten maken, dus blokje splitsen en...
Ik weet niet in hoeverre het verbruik zal verschillen met de vm24, en kwa snelheid zul je met de 26mm een paar km harder gaan, maar is de inlaat van je kop dan 26mm? Als dat kleiner is, zeg 24mm dan heeft die 26mm weinig nut, tenzij je weer de inlaat diameter van je kop aanpast.......
Hoe groot...
Lompje, bij de 125 cc zit waarschijnlijk een 24 mm carb, dus heb je een 24 mm inlaat spruitje nodig......
En je zal zeker je carb af moeten stellen, klepjes hoef je niks aan te doen als ze nog goed staan.....
Groet
Weet iemand of een decompressie plug zou kunnen werken op deze bami hoogcompressie blokken, hieronder zet ik de site waar ik ze gevonden heb.........
http://www.powersportsuperstore.com/Decompression-Plugs-s/405.htm
Groet
Trouwens heb nu alweer ongeveer 5500km met de 155 cc blok van zshongshen gereden zonder problemen.....op een paar kleine dingen na......teller naald gebroken, danst tijdens het rijden door de teller behuizing heen, led achterlicht kapot gegaan na 100 km, speling op de orginele stalen achterbrug...
Lompje,
De slangetjes op je inlaatspruitstuk en de dikke slang op je uitlaat + de cat in je uitlaat zijn bedoelt voor de emissie eisen in china, maar dat betekent wel dat zo'n blokje erg geknepen wordt door vooral de cat in je uitlaat.
Je zal dus als je je slangentjes van je spruitstuk afhaald...