Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi, Allen
Sinds kort in het bezit van een 800XRt van 2019, mijn derde Triumph na een uitstapje van 4 jaar op een KTM.
Na een ritje alweer super tevreden met de driepitter.
De "K" type Scorpion Trail 2 heeft idd een andere karkas opbouw ivm het hogere vermogen en koppel van de Adventures
Denk dat de "gewone" uitvoering sneller zal slijten (wordt warmer). In Duitsland is het verplicht om de speciale K te monteren
O2 Sauerstoff Lambdasensor Eliminator Satz Blindstopfen KTM 1090 Adventure 2017 | eBay
Via ebay.de gevonden voor 30/40€ naar gelang type of met blindstoppen voor de labdasonde
Ik heb ze gemonteerd,wel op een 1050.
Veel soepeler onderin de toeren, stapvoets rijden gaat nu perfect zonder de koppeling erbij te pakken
Wel iets meer brandstof verbruik ( van 1-19 naar 1-18) , met maar 95pk 😊
Ligt er aan wat je wilt, ik heb een Givi 42liter plastic doos voor 2x per jaar een weekend/week voor 99€incl. Bodemplaat,
En die zelf pas gemaakt op orginele beugel ,voor de rest rij ik zonder topcase
Klopt idd, ik heb ze bij mijn 1050 nu ook afgedopt. Van onderuit veel soepeler ,het enige nadeel is het benzineverbruik , van 1:19 naar 1:17,5
Overigens ik heb ook de overbrenging van 17 naar 16 tands, ook dat scheelt
Even een technische vraag, is er iemand hier die de O2 sensoren verwijderd heeft ?
Is het verschil merkbaar, oa soepeler lopen onderin en minder warmte bij buddy?..
Lijkt er op dat je een probleem met de koppelingscilinder op het blok hebt. Een bekend kwaaltje ,
Kontroleer het vloeistof nivo ,waarschijnlijk lekkage bij de cilinder
Goede oplossing is een vervangende cilinder bv. van Oberon