Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Even uit nieuwsgierigheid, wat voor tijden rijden jullie met een srad op Assen?
Heb zelf alleen nog maar TT gereden, heb laatste keer met alleen andere banden en vertanding PR met 6 seconden verbetert naar 2:11 en heb het gevoel dat het nog een stuk harder moet kunnen met mijn 750W
Ik heb geen SRAD (tenminste op het circuit) maar een 750W, ik heb op internet genoeg opties gezien voor een set nieuwe veren voor. En achter zou al helemaal geen probleem moeten zijn met een k8 schokbreker
Na eens op internet gezocht te hebben toch maar besloten om de vering die ik nu heb te laten reviseren, scheelt een hoop geld en gedoe.
De vering op de 95/95 schijnt dus al erg goed te zijn.
Daarna de rempomp reviseren en dan kan die er wel weer even tegen aan. :]
Wat er aan de binnenkant in zit durf ik niet te zeggen. Ik weet alleen dat vanaf 1995 ze niet meer open zijn geweest dus service of andere poten zullen beide een vooruitgang zijn
Hoi :W
Om te voorkomen dat dit een srad only topic blijft meldt ik mij hier ook even.
Ik rijdt circuitdagen met een 750w uit 1995.
Heb de motor gekocht om mee op de weg te rijden maar de stickers lieten los en was niet netjes meer. Dus een srad erbij gehaald.
De circuitkuipen heb ik...
Na 3 maanden op zee ben ik dan sinds zaterdag weer thuis :W
Kwam er direct achter dat de koppeling van de auto gaar was dus ik hoef me nog niet te vervelen :P
Zo ik heb ook eindelijk eens een keer iets nieuws te melden :)
Sinds vanmiddag ben ik de trotse bezitter van een GSX-R 750 SRAD *O*
Later de GSX-R 750W maar ombouwen naar circuit barrel :]