Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
een collega had het probleem bij hogere snelheden.
hij heeft toen de vorkolie dikker gemaakt door er 60% atf en 40% motorolie in te doen *D en het probleem was weg.
zelf door de trillings dempers aan het stuur te veranderen had geen reultaat
volgens hem hebben er veel 900 last van...
Ik ben op de zolder gedoken en vond daar 2 modellen aan koppen,
een verbrandingskamer helemaal rond en de ander met twee opvulling naast de kleppen ik denk dat dat het compressie verschil is.
WAt de carburateur beteft is er een met choke bediening in de lengte richting en een met bediening haaks...
Hallo, XS rijders/sleutelaar
Bedankt voor de vele informatie die ik van jullie gekregen heb.
Ik heb nog al aardig wat onderdelen op voorraad, dus ik ga kijken hoe ver ik kom
Voor jullie allen een goed en veilig rij-seizoen. :] 8-)
Ik ga nu aan de slag.
sorry sorry ;( triplexs dat ik je nick name heb verbouwd.
als het verschrikkelijk pijn doet stap ik welover op een andere ;( '( :(
.....
naam. Ik wil niet steeds achterom kijken of ik wordt ingehaald door een
teleur gestelde :] :} triplexs .
nu even terzake als je me nog...
Ik ben in het bezit van een xs750 van 1978 met een windjammerkuip
ik rij het hele jaar .maar met windkracht 6 kom ik vermogen te kort.
ik heb nog een blok en wil deze aanpassen. nu wil ik weten, hoe groot ik kan boren en of de krukas of andere onderdelen bestand zijn tegen grotere vermogens en...
Ik ben in het bezit van een xs750 van 1978 met een windjammerkuip
ik rij het hele jaar .maar met windkracht 6 kom ik vermogen te kort.
ik heb nog een blok en wil deze aanpassen. nu wil ik weten, hoe groot ik kan boren en of de krukas of andere onderdelen bestand zijn tegen grotere vermogens en...