Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Denk het niet ……. kijk maar eens goed om je heen bij de veilingen en dealers.
In de UK komen ze omgerekend niet boven de 21K op dit moment. In Dld staat een kloppende bij de dealer voor 25K al meer dan 2jr. te koop.
In Frankrijk onder de 20K onlangs, ook een machine met 40K+ op de teller die...
Als alles klopt, anders niet.
Dus lage km-stand, onderhoudshistorie sluitend, matching numbers aantoonbaar, alle delen nog origineel, etc. Vooral bij een SP is dit van belang.
Deze vraag is vast al eens gesteld, een RS250 die voor 25kW op kenteken staat in BE gaat lastig worden om deze voor vol vermogen op kenteken te krijgen hier in NL lijkt me. De begrenzing eraf halen is 1, maar voor de verzekering en RDW blijft ie natuurlijk 25kW……
Wat is jullie ervaring hiermee...
Dankje, da's inderdaad een goeie mbt. om het framenr. te checken via de Piaggio-website.
De originele pijpen eronder is ook wel prettig lijkt me, vooral als je zo dicht mogelijk bij het origineel probeert te blijven. 😇
Ik ben rustig op zoek naar een RS250 in Reggiani kleuren. Zijn er nog specifieke zaken waar ik op moet letten (onderhoudshistorie, powervalves)?
Qua prijzen zie ik behoorlijke verschillen voorbij komen namelijk........., of is het nu wat de gek er voor wil geven op dit moment gezien de markt...
Te koop aangeboden:
In nieuwstaat verkerende set Termorace EVO bandenwarmers (destijds oa. door Ten Kate gebruikt in het WK) in de maat 2XL. Geschikt voor achterbanden vanaf 180/60-17, vandaar de aanduiding 2XL.
In te stellen temperatuurbereik:
50 graden > Ideaal voor regenbanden en om de...
Onderdelen voor de Daytona zijn geen enkel probleem hoor. Gewoon bij de juiste adressen informeren. Bijv. Roké is een prima adres. Hebben zelf ook met de Daytona geraced in het (wijlen) ONK. Voor afstelling is Ruud Fredriks een prima adres. Johan heeft destijds ook met de Daytona geraced in het...
Racegebruik geeft de problemen.
Drijfstangen van de eerste generatie zijn te zwak. Vervormen teveel......
Dit is verholpen bij het Gen2 blok deze hebben meer “vlees”.
Oliekanalen in de kruk zijn ook niet altijd even fraai afgewerkt. Gaf ook problemen bij race belasting. Genoeg problemen bekend...