Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En ook na de EERSTE ZAC race heeft ie weer wat te zeiken, ik neem aan dat dit je eerste post is Marcel? Ga toch lekker CUPPEN, of valt daar niks te zeiken?
Hij heeft wel degelijk getekend voor een proefrit, iig ingestemd met, want ontbindende voorwaarde is nog steeds die proefrit (die hij dus nog wel moet doen voor de daadwerkelijke koop en die hij dus ook heeft gedaan)
Een garagepolis kent inderdaad een zeer hoog eigen risico, ter voorbeeld, wij...
Ik denk, uit zakelijk oogpunt, dat zo'n ding niet meer waard is dan € 4000 tot € 4500 bij inruil op een motor van € 7500.
De laatste CB600 S'en oftewel Hornets zijn verkocht voor € 6290 NIEUW!!!! Dus € 1500 tot € 2000 eraf lijkt me heel gewoon voor een model van 2 jaar oud (MODEL!!!)
Van welke dag (dagen) zijn deze foto's?? Ik was afgelopen zondag in valencia maar heb eigenlijk alleen maar 250cc racers gezien, af en toe de kawa en een verdwaalde 600. Ow, en heel even een paar duc's en een R1, maar daar houdt het ook wel bij op.
Eej Randy, hoest vent?! alweer wat werk binnegehaald? Jammer dat je niet meer tijd had, was toch leuk op de rai!! (ik heb heerlijk gegeten ;) )
Kom ff bakkie doen als het een keer mooi weer is!! (of kom gewoon met de auto!)
Guz, die vriend van jouw moet dan gewoon even met de dealer bellen en vragen naar de modificaties voor de KTM. Hebben ze mail en papieren van die ze gewoon meedelen op aanvraag!
Het is inderdaad bekend dat die KTM's 950 aardig wat problemen hebben gehad, maar dat het inmiddels toch opgelost zou moeten zijn.
En zo te horen heeft jouw dealer alles netjes opgelost, of niet?? Hun kunnen er weinig aan doen dat het product zo veel fouten heeft, erg makkelijk om dan meteen...
Oude model CB600 (2002) is standaard een zeer lage fiets, en als ie tohc nog te hoog is kan er altijd nog hoogte gewonnen worden door de achterveer iets te stellen, in combinatie met het laten zakken van de voorpoten (door de kroonplaat) win je al gauw 1 tot 3 cm!!
Ik weet niet waar je vandaan...
ik denk met 99% zeker dat het idd de nok.as.kettingspanner is, wellicht ut dingetje ff demonteren, losdraaien en opnieuw spannen (vastdraaien) misschien is ut weg, en anders een nieuwe kopen. Kosten iets van 60 euro bij de dealer.
Let er wel op dat je de gemodificeerde van honda koopt, GEEN...
Tsja, hier zijn dus best leuke uitzonderingen op te bedenken.
Wij komen de laatste tijd veel cbr600rr'tjes tegen uit duitsland op 25kw kenteken. HOe dat kan?
Als de duitse TUV een motor heeft goedgekeurd op 25kw dan MOET de NL. RDW deze ook toelaten op de NL weg. Allemaal het gevolg van de EU...