Recente inhoud door Vale Tek

  1. Vale Tek

    Het grote suzuki V-strom topic deel 3

    Ik moet wel zeggen dat het wel erg lang geleden was dat ik ooit lessen nam, maar ik heb niet echt tijd gehad om het te verleren ;) Ik heb voor de grap mijn logs gekeken van al mijn motorfietsen; de DL 650 spant wel de kroon achterrem verbruik... afgelopen 40k om de 10.000 km remblokken...
  2. Vale Tek

    Het grote suzuki V-strom topic deel 3

    erg netjes 22000 km ! ik moet ze om de 10.000 km vervangen achter ( ik rij wel veel woon-werk verkeer )
  3. Vale Tek

    Circuit rijden met deze temperaturen (luchtgekoeld)

    die oliekoer zijn oersterk, schrik niet als de koppelingdeksel gloeiendheet wordt. Volbepakt hartje zomer door europa ronggereden met een gsx 1400 ( big bore van de 1200 oer oliekoeler).
  4. Vale Tek

    Kawasaki KLE (3)

    Als ik het mij goed herinner € 1750, dat was toen een koopje voor de nieuwere model, ik was wel de enige met zoveel KM op de teller en roestvrij was het ook niet meer
  5. Vale Tek

    Kawasaki KLE (3)

    Mijn oude uit 2006 had ik verkocht met 80k op de teller. De uitlaat was aardig aan het roesten; verder eigenlijk geen problemen. Enig min punt vond ik de te kleine tank.
  6. Vale Tek

    Kawasaki KLE (3)

    het is een beetje ouderwets, maar ik moet zeggen dat de Kle wel ideaal was met zijn binnenbanden voor mijn woon-werk ritten. Ik rij nu met een DL 650 (tubeless) Een prop in de band doet ook wonderen maar uiteindelijk wordt toch de slof voortijdig vervangen. ik weet niet als ie nog rond rijdt...
  7. Vale Tek

    Kawasaki KLE (3)

    heb je geen binnenband in je KLE ? dan kan je je oude slof gewoon oprijden
  8. Vale Tek

    Kawasaki KLE (3)

    Ik jaf een GPR demper, op zicht best goede kwaliteit voor een relatieve lage bedrag, inclusief DB killer en E-keur. Geluid was om te smullen ( mooie roffel met db killer, niet te hard en zeker niet asociaal gewoon netjes ) het was zo een tri ovale demper, het stond echt goed ook onder de KLE
  9. Vale Tek

    Het grote suzuki V-strom topic deel 3

    Op remmen is idd een klein beetje op bezuinigd bij de stroms jammer genoeg :( .
  10. Vale Tek

    carburateur suzuki gsx-r 600

    ik denk dat iedereen wel eens met zo een motor ( of brommer ) is begonnen. Aan het begin is het echt hoofpijn .. maar uiteindelijk kan je er best wel veel van leren ( als sleutelen je hobby is uiteraard .. als je alleen wilt rijden met weinig problemen dan is een simpelere 2 cilinder misschien...
  11. Vale Tek

    Welk merk motorhoes?

    Verheul , ze blijven goed en geen roest ( motor slaapt ieder dag buiten )
  12. Vale Tek

    olie lek dynamo deksel

    mits je dynamodeksel niet gescheurd is oid.. snel te verhelpen met een nieuwe pakking ( bij 2 verschillende Suzuki gehad toevallig) .
  13. Vale Tek

    Kawasaki KLE (3)

    er zit niets offroads op een V-strom ( misschien een beetje de looks bij een XT ) parallel twin van de KLE rijdt best wel goed door op de snelweg.
  14. Vale Tek

    Kawasaki KLE (3)

    Met een XL en XR is veel leuker idd, alleen ze zijn langzaam maar zeker echt collectors items aan het worden. wel een van de leukste motorfietsen die ik heb gehad (XL600r). Misschien een beetje aan gewend van toen ik echt 2takt (dr125) reed , maar op een baan met mulle zand is het echt niet...
  15. Vale Tek

    Kawasaki KLE (3)

    ik wil je niet ontmoedigen maar .. de KLE is echt te zwaar aan de voorkant. Hij graaft zich echt letterlijk in. ( harde paden zal wel goed komen.. wat zachtere ondergrond niet )
Terug
Bovenaan Onderaan