Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
met autodesk inventor pro hsm kom je een heel eind .... Even een studenten licentie aanvragen voor 3 jaar (=gratis) en juiste post-processor downloaden en je kunt het kant en klaar aanbieden aan een cnc frees/draai werkplaats. Er zijn vele tutorials te bekijken op youtube.
dat kun je wel vergeten ..... er zijn wat campings die trail motoren verhuren, maar dan houd het ook op .....
wil je een "echte" motor huren, kom je toch gauw uit in Grasse of Digne le Bains.
goed ontluchten is soms best lastig
dikte van je remschijf is niet van invloed op de werking van de remsysteem, of het verschil moet heel extreem zijn ..... stel je voor dat je nieuwe remblokken monteerd, zelfde effect op je remklauw ..... bij mij werkt het dan nog ....
gewoon goed...
maar gauw dit deel vollullen .... niks bijzonders te melden behalve een schroef van 6 mm in m'n bijna nieuwe achterband .... van de week een plugje erin en maar weer rijden als het wat minder warm is ...
Ik heb dit dompen ook gehad op m'n Goldwing van 83 .... De hele vork uit elkaar gehaald, alles goed gespoeld, de gijlagers (die waren flink versleten) en oliekeeringen vervangen en de vork netjes op druk gezet, de voorwiellagers tenslotte ook vervangen. Sindsdien geen problemen meer mee gehad...
Helemaal mee eens . . . Beste helm die ik heb . . . En ik heb er maar 8
Afwerking is perfect, er worden kwalitatief hoogwaardige materialen gebruikt. De helm is alleen niet goedkoop.
DMD maakt ook leuke helmen en zijn iets gunstiger geprijsd als "jethelm voor erbij"