Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
oude reservoir verweideren,nieuwe plaatsen vullen ,en ontluchten.
Maar het beste is de oude olie gelijk te vervangen door nieuwe olie,
dan heb je er voorlopig geen omkijken meer naar.
Volgens mij blijft er iets hangen, in de beweging van de gaskabel, loopt ie niet ergens klem.
druppie olie in de kabels kan trouwens nooit kwaad (ff sjekke) misschien zelfs wel een veer gebroken in het bedieningsgedeelte van de carbs
bedankt voor de reacties allemaal het is gelukt
Ik ben begonnen met:
zij deksels verwijderen plus de buddy en tank
toen dat eraf, was het luchtfilterhuis aan de beurt.
Daarna kwam het carburateurblok aan de beurt.
(kutwerk is dat )
De inlaat rubbers op de cilinderkant laten zitten...
Wat is dan de slechte ???
ik heb zelf een Regina ketting set onder mijn VF zitten *O* *O* *O*
daar heb ik nu al 3200 km mee gereden ZONDER dat ik de ketting na heb hoeven stellen speling overall 2 cm op en neer.
*O* *O* *O*
Volgens mij is Shell Helix Super gewoon 10w 40 minerale motorolie
en geen REM c/q KOPPELINGS OLIE ik zou het hele reservoir maar eens flink schoonmaken en dat gewoon een dot 4 rem olie erin mikken
of heb ik het nu volledig mis ??? |(