Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb na de verkoop van mijn trouwe Fazertje nog wat spullen over:
Sargent zadel: €275
Bagster tankhoes blauw: €45 of €75 incl bijbeborende tas
Standaard schokbreker, 14000km oud: €50
Originele uitlaat (30000km oud): €75
Ivans POD en MB jet kit (nog in de verpakking!) samen: €100...
Ik heb hetzelfde meegemaakt en kon voor dezelfde prijs een donorblok kopen.
Alleen bij inleveren van het oude blok kreeg ik daar nog een paar honderd(!) € voor teug.
Als jij je klanten goed voorlicht over de risico's en de kosten om de die risico's te vermijden is de keus aan de klant. M.a.w. ik denk dat je goed bezich bent.
Zelf zou ik alles laten stellen, maar ik ben wel blij dat een Fazer wat eenvoudiger is. O-)
Mijn persoonlijke mening over staalomvlochten remleidingen is dat ze vooral het posergehalte verhogen. Ook 'rubberen' leidignen hebben een staalwapening, alleen niet aan de buitenkant.
Het verschil dat de meeste mensen claimen te voelen wordt volgens mij vooral veroorzaakt door de nieuwe...
Rooien zijn een stuk minder waard. ;)
Voor de rest is de motor redelijk vergelijkbaar met die van mij wat opties betreft en 2 jaar jonger. Zou in theorie dus meer op moeten leveren
Een Sargent zadel heeft steviger schuim en is iets breder.
Comfort is veeeeeel beter.
Kom maar proefzitten als je wilt.
Het opbergvak eronder is erg handig, vooral als je er snelsluitingen op hebt zitten zoals ik.
Die BSM zit er allang niet meer op.
Geluid was mooi maar veel te hard. Elke ochtend om 6.30 waren mijn 2 kinderen en die van de buren wakker.
Overigens loopt ze met een standaard uilaat beter.
Als je het IP adres dat in de balk verschijnt vervangt door speedy70.sport-touring.eu
en de s van https weghaalt lijkt het te lukken.
Nou ja, een beetje dan toch.