Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kawasaki ZZR 600 Bouwjaar 93 (nieuwe model, 93-95). 2,5 jaar in bezit gehad oa zonder problemen naar Italie mee geweest. Krijgt niet meer de aandacht die ze verdient omdat ik een zwaardere motor rij (ZX-9R).
1,5 jaar geleden gereviseerd (oa kleppen en remmen) bij Huisman Zoetermeer (1000+...
Te koop: Kawasaki ZZR 600 Bouwjaar '93 (model '93-'95). Twee jaar in bezit gehad, ben er o.a. mee naar Italie gereden. Krijgt niet meer de aandacht die ze verdient omdat ik een zwaardere motor rij (ZX-9R).
Technisch in goede staat, vorig jaar gereviseerd (oa kleppen en remmen) bij Huisman...
Kawasaki ZZR 600 Bouwjaar 93 (nieuwe model, 93-95). Twee jaar in bezit gehad oa zonder problemen naar Italie mee geweest. Krijgt niet meer de aandacht die ze verdient omdat ik een zwaardere motor rij (ZX-9R).
Technisch in goede staat, vorig jaar gereviseerd (oa kleppen en remmen) bij Huisman...
Tis echt een fantastische motor met koppel/vermogen kromme tussen een tweecilinder en viercilinder in. Waarom die niet in een sport/supersport concept zetten?
Mag wel iets meer vermogen, standaard 130 pk is niet veel voor 1050 cc. 150 zou ik prima vinden, meer hoeft van mij niet.
Maar dat...
In de O.P. ik voel me al helemaal geaccepteerd :).
Mn bike is nog helemaal standaard maar denk wel over een paar verbeteringen.
Iemand ervaringen met:
-Xenon/Andere lichtopbrengstverhogende middelen
-Huggers (mooi maar dure stukjes plastic)
-Kuipruitjes genoeg ervaring hier zie ik aan...
P.S. het heeft dus niets te maken met de geruchten die al tijden circuleren over het maken van een supersport 'Daytona 1050' door Triumph zelf.
Sterker nog als zij dat doen weet ik niet of het ombouw bedrijf je nog werk heeft :).