Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Elektrisch is er nog veel, waaronder een heel goede kabelboom en een vrijwel nieuwe zekeringenkast. Zadel weet ik niet meer zeker, moet ik even de zolder op. zou kunnen.
Ik ben het eens met de laatste twee reacties, de originele remmen zijn echt wel goed te krijgen. Doseerbaarheid vond ik wel minder en tja, ik moet nu eenmaal alles ombouwen..
Ik heb ook een K75 maar die remde met de originele klauwen toch niet zo slecht als jij hier beschrijft. Ik zag een aantal pagina's terug dat je ook al harde remleidingen hebt gemonteerd. Een vriende van mij heeft deze klauwen op een Classic Endurance motor zitten waarmee ze op Francorchamps...
Van welk jaar is je GPZ? Als je nieuwe inlaatrubbers hebt gemonteerd, zou ik ook eens kijken naar de afdichtingen bovenop de carburateurs (om de buisjes af te dichten waarmee je synchroniseert) en de slang naar de vacuumkraan. Andere mogelijkheden: vlotterhoogte te laag of niet goed werkende...
Goedemorgen, de schakelaars op het stuur krijg je weer helemaal fris met Ballistol. Oorspronkelijk is dit wapenolie, maar nog bredere toepassingen dan WD 40. Alle metalen en kunststofdelen, zeker zwart knappen er van op. Zie foto. En nee, ik heb geen aandelen.
Groet
Eric
Goedemiddag,
Ik zie op de laatste foto dat de onstekingsdeksel nog niet gedemonteerd is. Achter deze deksel zit de moer waarmee je de krukas kan ronddraaien. Het schoonmaken van de carburateurs is een goed idee, want daar zijn GPZ's erg gevoelig voor, maar ik zou altijd willen weten of de...