Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kop en cilinders zijn anders, een 350f. kop is niet op een 400f. cilinder te schroeven en omgekeerd.
4 nieuwe rubbers kopen is mijn advies als ze hard en gekrompen zijn.
Een defecte regelaar heb ik vaker vervangen voor een electronisch type Bosch zoals ook gemonteerd zit op oudere BMWs en legio auto's.
Witte draad op DF, zwarte =12V op D+ en groene draad op de massa D-,
Het systeem heeft een losse regelaar en losse gelijkrichter.
om te beginnen kan je het beste eerst spanning meten op de 6 polige connector van de gelijkrichter.
Zonder verlichting bij 4000rpm eerst de gelijkspanning op de rode en groene/zwarte draad .
dan wisselspanning tussen de gele draden...
Alles loopt via de ECU, jiffy schakelaar, neutraal schakelaar, koppeling schakelaar, startknop en immobilizer.
Als aan de juiste voorwaarden om te mogen starten is voldaan stuurt de ECU het startrelais aan.
Als je wel het startrelais hoort klikken dan kan je het zoeken in de accu, relais...
Kleppen geslepen en klepzetels gefreest met de juiste gereedschappen/maschine, en met vacuum gecontroleerd of ze niet lekten na het vervangen van de klepgeleiders ?
Of was het een klusje van koud rammen en met veel schuren denken dat het welgoed is. :?
Verder vermoed ik ook een probleem met de...
Effects of Temperature
Paper dielectric capacitors are designed to operate at ambient temperatures of 55°C, 70°C, 85°C, or 125°C, depending upon the design standards and impregnants used. Chlorinated or mineral waxes and oils are generally imited to 85°C. Silicone-fluid, certain resins, and...
De injector zit bij BMW op een andere plaats en het geheel komt aardig overeen met de afmetingen van een carburateur, een TDM 900 heeft in de cilinderkop ook een uitsparing voor de injector wat een 850 kop niet heeft. Verder ondersteunt de MaxxECU het servo gasklep systeem en zal hij mede...
MaxxECU sport is een redelijk kostbaar vrij programeerbaar injectie systeem, hierbij gebruikt hij het injectie gebeuren van de 2e generatie BMW F800r. met servo bediende gaskleppen ( fly by wire ). Zelf heb ik ook zitten kijken om het oudere F800 gebeuren te gebruiken in combinatie met een...
De schroefjes van de gaskleppen zijn veelal na het vastzetten geklonken om loskomen tegen te gaan, ik slijp ze met een Dremel vlak met de as waarna ze vaak zonder al te veel moeite loskomen.
Ook de sleutel van toolstation moet nog een 2mm. afgedraaid worden om bij het draaien niet klem te lopen, dan direct de klinknageltjes in het kruisstukje vervangen voor passende boutjes, vorige week nog een aangepast voor een GS1200.
Een Gedore pijpsleutel 16 moet nog bewerkt worden on te passen.