Recente inhoud door Vonkenboer

  1. Vonkenboer

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    das klote. Kan je helaas niet helpen met onderdelen. Ik denk dat de kans groot is dat van je cockpit kuip deel je knipperlicht bevestiging is afgebroken. Ik heb die 2 jaar geleden toen ik een ongeluk heb gehad ook moeten vervangen. Je hebt geluk dat voor jouw model nog alle kuip delen te...
  2. Vonkenboer

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Is die niet het zelfde als van de SMT 17-41? Ik rij zelf met 17-42 Zie ook website gearing commander
  3. Vonkenboer

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Ik weet niet of dat er andere symptomen waren voordat je dit probleem ontdekte? zoals mogelijk een wat luidere nokken as ketting? Anders zou je misschien de druk veer van de olie bypass kunnen controleren / vervangen dan weet je zeker dat er genoeg druk richting de diverse onderdelen gaat. Ik...
  4. Vonkenboer

    Stomme KTM! Superduke 990 (electrisch probleem)

    Heb je misschien geen kabel breuk/slecht contact in de kabel boom bij het balhoofd? Ik weet niet of daar wat mee flext bij het sturen. En staan het en der wat berichten op het internet dat daar bij de 950adv na verloop van tijd een kabel breuk optrad met allerlei vage klachten tot gevolg.
  5. Vonkenboer

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Bij mij is dit het probleem. Toen de jongste bij mij achterop zat, is zijn broek tegen de bocht aangekomen. Eigenlijk zou ik de uitlaat ophanging moeten ombouwen naar SM met bij behorende schildjes. Maar ik gebruik die zij tasjes nog dus
  6. Vonkenboer

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Ik rij al een tijd zonder. De Akra’s worden niet zo heet dus bij mij lijkt het geen probleem
  7. Vonkenboer

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Of compleet 990 blok er in word vaker gedaan en versnelling bak verhouding sd-sm ligt redelijk op een lijn.
  8. Vonkenboer

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Zie mijn eerdere post. Wat als je het reservoir net tot het minimum streepje vult? Als ik de mijne hoger afvul spuugt die het er ook uit
  9. Vonkenboer

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Trouwens een tip de koel vloeistof niet te hoog vullen. Als ik de mijne koud afvul tussen min Max en ga flink rijden. Dan raak ik na verloop van tijd ook niveau kwijt. Ik moet hem koud vullen tot minimaal niveau of liefst net er onder. Als de motor warm is staat hij netjes tussen min en Max. Dit...
  10. Vonkenboer

    Algemene MotoGP topic

    Misschien doet pecco nog wel een Rossi move in Valencia ( zie jaar dat nicky hayden kampioen werd) :+
  11. Vonkenboer

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    Kering water pomp kaput
  12. Vonkenboer

    Extreem hoog brandstofverbruik (SUZUKI SV 650 S 2004)

    Wat heeft dit nou met banden techniek te maken. Even zijsprong wat ktm bij mijn 2010 SMT voor schrijft is 2.2 voor en achter. Of iemand dat persoonlijk fijn vind rijden is een andere vraag. Ik rij met 2.4 voor en 2.7 achter. Voorheen toen ik nog een SV650SK3 had reed ik ook gewoon prima volgens...
  13. Vonkenboer

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    met mijn SMT ook rond 1:17 dus niks aparts
  14. Vonkenboer

    Remklauw achter glijdt niet over de rotor. (sv650s 2004)

    Heb niet het hele topic gelezen maar is de rem vloeistof niveau niet te hoog? Ik heb zoiets namelijk ooit mee gemaakt door bij half versleten blokken de rem vloeistof af te toppen.En toen x tijd later nieuwe blokken te monteren. De rem klauwen liepen toen iets aan maar ik dacht zal wel...
  15. Vonkenboer

    KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

    :^ hier ook geen vocht problemen naar 55k km Is wel mijn 2e teller, de eerste was bij 21k km vervangen door dat er wit stof aan de binnenzijde ontstond en mijn display begon uit te vallen. Maar dat staat ook los van vocht problemen. Ik heb het idee dat of ze soms of slecht dicht gemaakt en...
Terug
Bovenaan Onderaan