Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik doe geen circuitdagen, maar in de bergen vind ik het wel lekker om in trackmode te rijden. Net ff wat feller op het gas, betere display.
Tracktion laat ik meestal op 5, antiwheely off.
Eerst ritje van dit jaar gereden. Starten was geen probleem, maar had wel de eerste 20 mijn dat het stationair toerental hoog in de toeren bleef tot wel 3000 toeren. In neutraal ging het uiteindelijk wel zakken, maar dat duurde ook een aantal seconden. Na 20 min was het probleem verdwenen.
Nog...
Ik heb nog nooit een motor gehad die na 3 maanden in de kou zonder druppellader meteen aansloeg. Ik moest altijd wel een (druppel)lader gebruiken voordat ik kon starten (ook met nieuwe accu's). Dit met zowel originele, gel of lithium accu's. Maar goed, het was maar een aanbeveling, doe er mee...
Over accu's gesproken, ik kan iedereen deze hybride accu's van harte aanbevelen.
Motor in december weggezet in een koude berging voor de winter zonder druppellader.
Afgelopen week toch de motor maar eens geprobeerd te starten, sloeg meteen aan.
Powersport | Lithium Hybrid AGM Motorcycle...
De standaard zaken zoals bij elke motor, onderhoudshistorie, schadeverleden en garantie zou ik er zeker bij nemen.
P.s. voor 3K meer heb je een gen2, die ik dan persoonlijk zou kiezen.
Mijn gen2 heeft iig wel minder koppel (2nm) en ik moet echt flink gassen om die maat van mij bij te houden als ie gas geeft. Gaat mij verder niet om het verschil in concept.